Thel Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Vet ikke om denne går under luft kjøling eller vannkjølings kategorien, venligst flytt vist jeg har postet feil! Ontopic: Hei, jeg har bestilt TT Bigwater, og skal ha dette i mitt kabinett aopen h600b. For å få Radiatoren til å kjøle skikkelig trenger jeg 120mm vifteplass, hvor skal jeg få laget plass til denne? Kan ikke ha på sidedøren, for der ha jeg moddet inn plexi, med inngravert symbol jeg ikke kan ødelegge;) Tenkte litt på toppen, vil d være plass til dette? Er det mulig å omgjøre de ubrukte PCI slotene? Har ingen PCI kort, og ingen planer om å skaffe meg det heller, og vist jeg plutselig får bruk for det kan jeg jo ta et annet alternativ? Kan jeg lage en slags ting på toppen av kabinett? Så lage hull for slanger som går gjennom to hull i toppen av kabinett? Noen andre idè'er folkens? Hehe, ble mange spørsmål, noen med vettige svar? Takk for hjelp, H.kon Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Idé: Sjekk slikt før du kjøper noe. Selv har eg ikkje peiling på tingene dine. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Er ikke barebare å tenke ut plass til radiator når det ble utsolgt til tilbudpris på 35 minutter da;) Men trur jeg enten skal gå for en løsning der den suger luft fra bunnen i kab, eller så går jeg for å ha Radiatoren ekstern! Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Der er et ferdig 120mm hull bak, der den orginale 80mmen sitter. Om der er nok plass rundt hullet til TT settet har eg ikkje testa Lenke til kommentar
Thel Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Det er nåkk ikke noe ferdig 120mm plass i mitt kabinett, du tenker kansje på den nye revisjonen av h600b? Den har nemlig 120mm bak, jeg har kun plass til 2x 80mm! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 du kan bruke dremel og lage hull både oppe og nede eller på siden. Det ser ut som at det allerede er laget en slags ramme for å skjære ut til 120mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå