hotstepper Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei! Når jeg følger denne veien: System -> Maskinvare -> Enhetsbehandling, og åpner "Universal Seriell Busskontroller" kommer det opp en med navn: "Ustøttet NEC PCI til USB åpen vertskontroller". Noen som vet hva dette vil si? USB-porten virker "død", ingen enheter blir fanget opp. Bruker forøvrig Windows 2000 Pro. Hvordan får jeg denne "Ustøttede NEC PCI til USB åpen vertskontroller" til å bli "støttet"? Håper noen datakyndige sjeler der ute forstår hva jeg mener, og hva problemet er. Har nemlig veldig stor bruk for å kunne benytte meg av diverse USB-enheter. På forhånd takk Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 prøvd å innstallere driverene til usb'en? Lenke til kommentar
hotstepper Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Hvor får jeg tak i disse driverene? Mener da ikke driverene til de forskjellige USB-enhetene, men til USB-porten. Er det noe sted d går an å laste ner driver til USB-porter? USB-porten på min maskin er enten USB1 eller USB1.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå