Sylvarius Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei godtfolk. Jeg skal installere debian på en kompis maskin. Han trenger et enkelt faktureringsprogram ala det du finner her Fakturaprogram Om noen kunne gitt meg et tips om et program som gjør dette, hadde jeg blitt glad - Sylvarius Lenke til kommentar
dr.Sjur Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ser at det "programet" du linket til var et excel ark som krevde versjon 97. Har du prøvd det i OpenOffice? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Sikkert noko macro-greier som ikkje er støtta i OOo. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Ser at det "programet" du linket til var et excel ark som krevde versjon 97. Har du prøvd det i OpenOffice? *tester* Edit: hmm... når jeg prøver å åpne dokumentet spør OOo etter passord Endret 3. februar 2005 av Gimper Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Ser at det "programet" du linket til var et excel ark som krevde versjon 97. Har du prøvd det i OpenOffice? Men... Hva med noe som gjør det samme og er støttet i OOo ? Trenger en makro, mal eller noe som lager norske fakturaer. Hjelp ønskes :-) - Sylvarius Lenke til kommentar
meastp Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Fantes noe på linuxguiden.no, men jeg tror det var laget i perl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå