kennedyairport Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 så har jeg kjørt sndconfig og søker etter lydkortet og den finner det. men den sier at lydkortet er deaktivert og at må aktivere eller deaktivere et eller annet i bios. wtf igjen Lenke til kommentar
kennedyairport Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 takker for all den fine hjelpen jeg har fått :/ Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Er ikke så lett å svare når vi ikke får vite noe særlig. Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Gi meg følgende info: lsmod FULLSTENDIG kopi av hva feilmedlingen sier (uten begreper som "eller noe sånt"). Så KANSKJE folk får mer lyst til å hjelpe deg :=) Lenke til kommentar
kennedyairport Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 ok jeg får opp følgende: creative labs: sb live! emu10K1 er støttet, men du har slatt av enheten . du kan muligens ordne dette ved å sette 'pnp os' til nei i bios jeg har ikke noe pnp mulighet i bios ? Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 hvis du ikke har noe plug and play greier så kanskje det hjelper å fjerne plug and play-støtten fra kernelen. prøv en recompile; det har nesten blitt en sport her :wink: Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Det saken sier er at du må inn i BIOS (ikke kernelen som faktisk har støtten kompilert inn) og se hva som står der. Det er mulig du har satt det opp så lydkortet ditt leker sb 16 eller noe i denn duren. (Mangler fortsatt lsmod...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå