rvenes Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Blir gal av denne pc'n. (harddisken) Den piper/kviner heile tida. Er det noke program som kan få det bort? Vurderer seriøst og kaste den ut. Før brukte maskina som ein "server" men nå har eg den heime for og ha ein pc der også, men den idle støyen går meg på hodet løst. Høyrde snakk om noken program ein gang i tiden som fixa lydnivået på harddiskene. Anyone? Lenke til kommentar
mar Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Du tenker kanskje på et program som aktiverer "Automatic Acoustic Management" eller noe lignende. Du kan prøve med programvaren som ligger ute på sidene til WD, men dersom det er samme støyen som jeg har min 120GB WD disk er det nok bare å finne haglen. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Faren er vel stor for det ja. 20 gig er vel ikkje av dei kjappeste heller men held jo til surfing og irc'ing i helgene. Lenke til kommentar
Øysta Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Har en tilsvarende og den er så ille at jeg er redd ørene blir skadet i lengden.. så den har jeg tenkt å skrote. Har ikke hørt om noe program som reduserer støy (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå