svamp Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ja, det er det Marvil sier.Hmm, har skulle registrere meg der et par ganger, men så har ikke jeg skjønt alt. Hehe, personnummeret mitt har jeg heller ikke. For spørre pappa, men noen som vet om en plass der jeg kan se hva jeg skal skrive Personnummeret ditt står på minibankkortet som du kanskje har. Det består av 11 siffer der de 6 første er fødselsdatoen din Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Evt passet ditt, om du ikke har bankkort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Registrer et enkeltmannsforetak i Enhetsregisteret (ellerno), det er gratis. Man må vel fortsatt ha regnskaps fører osv ? For om det bare er og registrere enkeltsmanforetak tror jeg faktisk jeg skal gjøre det Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Registrer et enkeltmannsforetak i Enhetsregisteret (ellerno), det er gratis. Man må vel fortsatt ha regnskaps fører osv ? For om det bare er og registrere enkeltsmanforetak tror jeg faktisk jeg skal gjøre det Tviler jeg sterkt på. Vertfall en i klassen som har gjort det slik, og han har ikke regnskapsfører vertfall.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Evt passet ditt, om du ikke har bankkort. Ahh, passet. Virksomhet/bransje Beskrivelse av den næringsvirksomheten som utføres: Står opp rundt 07.00 og går på skolen ? EDIT: Faen! Er ikke myndig Endret 17. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Haha. Mulig man må være myndig ja (men hvem er vel ikke?).. Er vel bare å registrere et firma på fattern din det vel..? Passet hans ligger vel og slenger et sted.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ja, jeg får gjøre det. Er jo mye kulere med .no enn .com Men vet ikke om jeg skal få meg enda et domene. I tillegg til www.maraak.com "www.domeneher.no" ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) www.gåot.se ? Det ble visst svensk, men. Endret 17. januar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvis siden skal handle om software, må den het som med software Leste ikke posten din ordentelig først, så jeg missforstod bruken av nocturna www.nocsoft.no Samt www.noc-lan.nocsoft.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå