Ryder Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 jeg har tenkt å kjøpe et domene, men vet ikke hvilket navn jeg skal ha. det skal for det meste være om Software og ett dataparty kalt, "Nocturna" noen som har gode forslag? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 nocturna.com. Hvorfor gjøre det vanskelig? Lenke til kommentar
Ryder Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Det er ikke mitt dataparty så jeg vet ikke hvordan de vil godta det. det trenger ikke å være med ordene "Nocturna" eller "Software" i adressen. bare at det ligger skjult i teksten, hvis dere skjønner? *prøver å knekke ut en bra adresse men, det er vanskelig* Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 www.nocsofturnaware.no <--- Syns den va god eg ! Der ligger alt skjult i teksten bokstaveligtalt. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 www.nocsofturnaware.no <--- Syns den va god eg ! Der ligger alt skjult i teksten bokstaveligtalt. Men var noe vanskelig å uttale Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 nocturna.com. Hvorfor gjøre det vanskelig? Når LANet har et navn - så er det ganske opplagt ka nettsidene bør heite, synest eg ivertfall Lenke til kommentar
gather Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 nocturna.com. Hvorfor gjøre det vanskelig? Når LANet har et navn - så er det ganske opplagt ka nettsidene bør heite, synest eg ivertfall Må si meg enig med Arve og Dunestar. et domenenavn skal fortelle hva som er på siden. mener nå jeg. ejd.. dette blir innlegg nummer 450 ;D Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 .org er tøffere enn .com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 .org er vel meningen for organisasjoner ?? Så, jeg mener att .com eventuelt .net hadde passa best! Lenke til kommentar
Shaggy Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Når LANet har et navn - så er det ganske opplagt ka nettsidene bør heite, synest eg ivertfall Mm. Keep it simple, stupid. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 .org er vel meningen for organisasjoner ?? Så, jeg mener att .com eventuelt .net hadde passa best! Hva .no a?.. Eller er siden på engelsk eller norsk?. hvis den er på norsk syns jeg at et .no domene hører hjemme.. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 www.nocturna.no Og for LAN siden: ww.lan.nocturna.no Lenke til kommentar
janingar Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Men det .no er veldig dyrt. Mye billigere med .com eller .net syns nå jeg, men det kommer jo an på hvem som skal betale da Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=3516310 ^^ Kanskje verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ett annet problem med .NO er bestillingen! Om jeg ikke tar feil trenger man en registrert bedrift for og "få lov" til og leie ett .NO domene ! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Registrer et enkeltmannsforetak i Enhetsregisteret (ellerno), det er gratis. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Man må være registrert i Brønnøysund for å få .no domene. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ja, det er det Marvil sier. Hmm, har skulle registrere meg der et par ganger, men så har ikke jeg skjønt alt. Hehe, personnummeret mitt har jeg heller ikke. For spørre pappa, men noen som vet om en plass der jeg kan se hva jeg skal skrive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå