Gå til innhold

Ungdomskomedier fra tidlig 80-tall

AndersT2

Anbefalte innlegg

Tipper jeg ikke får for mange svar på denne, da alderen på folkene her inne er skremmende lav til tider.

Er på utkikk etter ungdomskomediene fra 70-80-tallet som er av typen Porky's. H.O.T.S og Animal House.

Vil ha flere slike, de er utrolig morsomme. Porky's er jo en av de morsomste filmer noensinne. Mye bedre enn dagens American Pie filmer (Tips til barna).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Big Wednesday (1978) - Handler noen ungsommer i surfemiljøet på 60-tallet, og så utvikler den seg til 70 og 80-årene hvor de blir eldre og noen må til Vietnam osv.

-Dazed and Confused (1993) - litt ny, men handler om ungdommene i 1976.

-Ferris Bueller's Day Off (1986)

-Teen Wolf (1985)

-Bill & Ted's Excellent Adventure - (1989)

Har ikke sett, men kan være noe for deg:

-The Breakfast Club (1985)

-American Graffiti (1973)

Ikke nøyaktig hva du spør etter, men tror du kan like mye av dette.

Lenke til kommentar
Vil ha flere slike, de er utrolig morsomme. Porky's er jo en av de morsomste filmer noensinne. Mye bedre enn dagens American Pie filmer (Tips til barna).

Porky's er faens meg helt genialt og, som du sier, mye bedre enn American Pie.

Lassie.... Ohooo Ohooooohooo :lol: Da lo jeg godt.

Husker ikke mye fra Porky's II og III har jeg ikke sett. Er de like gode?

En film jeg har sett en del av og som var ganske artig var Mischief, også lagd på 80-tallet og satt på 50-tallet.

Risky Business fra 80-tallet med Tom Cruise mener jeg også å ha sett. Tror den var ganske morsom men jeg husker ikke helt. :(

Screwballs skal visst også være Porky's-aktig. :thumbup:

Lenke til kommentar
Porky's II er nesten like bra som nummer 1, spesielt kirkegården. Film 3 er dessverre ganske dårlig, men det er lenge siden jeg så den, finnes ikke på dvd (porky's 1 og 2 selges som 1 dvd)

På Play ja.

Men jeg så Porky's II lørdag for et par. uker siden på Free Record Shop ved Stortinget. Har også sett Porky's der før. Seperat.

Fint å vite at II'rn er god! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...