AndersT2 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Tipper jeg ikke får for mange svar på denne, da alderen på folkene her inne er skremmende lav til tider. Er på utkikk etter ungdomskomediene fra 70-80-tallet som er av typen Porky's. H.O.T.S og Animal House. Vil ha flere slike, de er utrolig morsomme. Porky's er jo en av de morsomste filmer noensinne. Mye bedre enn dagens American Pie filmer (Tips til barna). Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hardu sett Revenge of the Nerds? Det er en konge film! Eller all filmene er konge! Tror det er 3 av de! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Har 1 og 2. Filmene 2 og 3 suger, tror også det er en firer. Leste nettopp at regissøren til Charlie's Angels skal være med på nyinnspillingen av "Nerds" Men det er denne typen filmer jeg leter etter. Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 aldri hørt om noen av de tre du ramset opp, eg nøt fraglene på barnetv dog Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) takker for at du ser alderen vår som lav. men jeg tror nok en del av dem som er her på forumet er så gamle at de har vokst i fra Porkys og lignende filmer. Det vi ser på nå er Black adder Og Monty Python. Voksne som vi er. Endret 16. januar 2005 av Texas Stovner Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 -Big Wednesday (1978) - Handler noen ungsommer i surfemiljøet på 60-tallet, og så utvikler den seg til 70 og 80-årene hvor de blir eldre og noen må til Vietnam osv. -Dazed and Confused (1993) - litt ny, men handler om ungdommene i 1976. -Ferris Bueller's Day Off (1986) -Teen Wolf (1985) -Bill & Ted's Excellent Adventure - (1989) Har ikke sett, men kan være noe for deg: -The Breakfast Club (1985) -American Graffiti (1973) Ikke nøyaktig hva du spør etter, men tror du kan like mye av dette. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 The Breakfast Club er meget god. Anbefales på det sterkeste. Stand By Me bør også sees. Filmer med et veldig godt budskap. Får en til å tenke over sitt eget liv. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hardu sett Revenge of the Nerds? Det er en konge film! Eller all filmene er konge!Tror det er 3 av de! Konge!!! Har bare sett 1 og 2 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Det jeg ser etter er High School og Collage filmer fra slutten av 70 og starten av 80 tallet. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Vil ha flere slike, de er utrolig morsomme. Porky's er jo en av de morsomste filmer noensinne. Mye bedre enn dagens American Pie filmer (Tips til barna). Porky's er faens meg helt genialt og, som du sier, mye bedre enn American Pie. Lassie.... Ohooo Ohooooohooo Da lo jeg godt. Husker ikke mye fra Porky's II og III har jeg ikke sett. Er de like gode? En film jeg har sett en del av og som var ganske artig var Mischief, også lagd på 80-tallet og satt på 50-tallet. Risky Business fra 80-tallet med Tom Cruise mener jeg også å ha sett. Tror den var ganske morsom men jeg husker ikke helt. Screwballs skal visst også være Porky's-aktig. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Porky's II er nesten like bra som nummer 1, spesielt kirkegården. Film 3 er dessverre ganske dårlig, men det er lenge siden jeg så den, finnes ikke på dvd (porky's 1 og 2 selges som 1 dvd) Lenke til kommentar
Champ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 ......En film jeg har sett en del av og som var ganske artig var Mischief, også lagd på 80-tallet og satt på 50-tallet..... Ahh, den er jo gull! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 ......En film jeg har sett en del av og som var ganske artig var Mischief, også lagd på 80-tallet og satt på 50-tallet..... Ahh, den er jo gull! Word ! Porky's tror jeg har gått glipp av, den skal sjekkes ut Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ferris Bueller's Day Off, eller SKulk med stil som den heter på norsk er verdt å ta en titt på. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Porky's II er nesten like bra som nummer 1, spesielt kirkegården. Film 3 er dessverre ganske dårlig, men det er lenge siden jeg så den, finnes ikke på dvd (porky's 1 og 2 selges som 1 dvd) På Play ja. Men jeg så Porky's II lørdag for et par. uker siden på Free Record Shop ved Stortinget. Har også sett Porky's der før. Seperat. Fint å vite at II'rn er god! Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Kan også nevne Heathers fra 1989. IMDb Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Class of Nuke 'Em High (1986). Endret 19. januar 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå