Martinabc Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg har prøvd DC++, donkey ett eller annet, og det jeg bruker nå, Limewire. Men problemet mitt er at hastigheten er ganske lav, Normalt sett ligger den på 12-12 kB/s, men en sjelden gang stiger den opp til ca. 50kB/s, men det er når Limewire laster ned fra flere brukere. Jeg har winxp sp2, Topcom modemet fra Telenor, og en Jensen Switch. Hvordan får jeg dette til å gå raskere? Hastigheten jeg får når jeg f.eks laster ned en demo på itavisen er mellom 220kb/s til 260kb/s. Håper noen forstår meg, og jeg takker for den hjelp jeg får Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Lås opp alle porter hvis du ikke har gjort det. Limeware, laster du ned fra andre brukere da? Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Hvordan låser jeg opp alle porter?, og vil ikke jeg bli mer utsatt for hackere ol? Ja, jeg laster ned fra andre brukere med limewire, og jeg passer på å laste ned fra de som har dsl ol... Lenke til kommentar
oaeide Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 problemet med fildelingsnettverk er at mange enten har dårlig linje, eller netlimiter...du kan aldri laste ned fortere enn de laster opp.....MEN åpne de portene programmet bruker, så har vertfall du gjort ditt. Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 OK. Men litt av problemet mitt er at jeg ikke vet hvordan jeg åpner opp porter Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hvis du bruker bare modemet er de åpne. Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hvis du bruker bare modemet er de åpne. adi det er unødvendig sagt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå