tech Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg kjører Linux 2.4.28 med Xorg 6.8.1. Har et kjipt problem med mitt NVIDIA riva tnt2 m64 PCI kort. Med nvidia driveren så locker X seg opp enkelt, når jeg "flytter meg" for fort, for eks mellom virtual desktops.. Men nv driveren kjører stabilt som bare faen.. Har gått tom for idèer, ingenting ser ut til og hjelpe.. Noen som kan hjelpe meg? Takker, Thomas. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 PCI sier du... Kan ikke være noe med hastigheten ting går på bussen, at ved overflytting av for mye data på en gang "tetter" bussen seg? Lenke til kommentar
trost i taklampa Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Greit at PCI bussen ikke er like rask som andre busser (eller tog for den saks skyld), men her kan det vel ikke være datastrømmen som tar opp plassen? Du sier at nv driveren kjører stabilt som faen. Hva legger du i det? Lenke til kommentar
olear Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Last ned en eldre versjon av nVidia driveren og prøv den. Hvis NV driveren fungere hvorfor bruker du ikke den da? Skjermkortet ditt er så gammelt at du får ikke noe ekstra ut av kortet med å installere 3D drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå