Rage_Hunter Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Nå har det seg slik at jeg har kjøpt meg ny pc; nForce 3 k8n Neo 250 Gb osv osv osv... 1024 mb ddr ram x800 xt pe Athlon 3400+ 2,2 Ghz Så til problemet. Det har seg slik at annenhvergang jeg skrur på pcn så detter mus og tastatur ut, noe som kan bli rimelig irriterende ettersom man oppdaterer mye i begynnelsen av en ny pc. Tastatur er USB og mus er ren musutgang (til adapter, trådløs). Jeg håper dere har noen magiske knep som kan fikse akkurat dette Takker for alle svar Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Kan du forklare problemet ditt litt bedre, forstod ingen ting. Sier du at usb kabelen faller ut, eller at du mister kontakten med tastatur og mus i windows? (men du skrur vel ikke i PC-en mens den står på?) Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Problemet i bedre forklaring: Starter pcn og alt ser vel og merke helt normalt ut helt til du kommer til xplogin tingen. Annenhver gang jeg skrur på pcn så virker ikke musen eller tastaturet. Dette er rimelig irriterende ettersom jeg enten må skru av og på 4-5 ganger noe som antakeligvis ikke er fullt så bra for PCn. Eller så må jeg ut med usbplug til tastatur og ut med mus for så sette dem inn igjen... IRRITERENDE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå