superreven Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Her kan dere poste deres tips for hvordan få høy score i f.eks. 3DMark. Jeg kan nevne: -Skru av V-sync og AA - Formatere Pcen -Defragmentere HDene dine - ikke la for mange programmer "runne" nedi taskbaren.. (usikker på om dette hjeper) Noen som har noe de vil legge til? PS: søkte etter en slik tråd forut for min, men fant ikke... så ikke drep meg om det finnes Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Kjøre i safemode? Nyeste Drivere? Klokke Pcen? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 For å få nytte av denne tråden synes jeg alle burde VITE at triksene fungere, ikke bare gi masse tips som dere ikke vet fungere.. Feks kjøre i safemod. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg var inne i bios og kikket på innstillinger for CPU. Hos meg er denne satt til XP 2400+ slik at innstillingene sikkert skal stemme... men jeg så noe som heter "enhance for benchmark", jeg kunne ikke velge den pga den var satt til XP2400+, men da jeg tok "user define" kunne jeg velge å sette "enhance for benchmark" til "on" (default off). Noen som har erfaringer med dette? Pritorian : Sier du at det kjøre i safemode ikke har noen virkning? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Pritorian : Sier du at det kjøre i safemode ikke har noen virkning? Du får ikke kjørt bla. 3dMark i safemode... Masse vitale drivere som ikke blir lastet. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Pritorian : Sier du at det kjøre i safemode ikke har noen virkning? Du får ikke kjørt bla. 3dMark i safemode... Masse vitale drivere som ikke blir lastet. Fint, da fikk vi svar på det Noen som har mer trix på lager? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) -Man klokker pcen -Man bruker riktig rekkefølge på de forskjellige. mange som har prøvd ut diverse, og jeg gikk opp 500marks ved å bytte rekkefølge. -lukke alle programmer som tar minne osv. Når jeg kjører har jeg kun powerstrip oppe. alt annet er avslutta. -Hørt ett sted at noen avslutta windows før en runde. har ikke testa men er vel verdt ett forsøk ? Endret 16. januar 2005 av kverna Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Nyeste driver er heller ikke et tips som alltid fungerer for det bedre. Spesielt dersom du har et gammelt kort, f.eks ti4X00. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 bytte rekkefølge ? ? Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 bytte rekkefølge ? ? På hva, ja? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 man tar en og en test i en bestemt rekkefølge.. istedet for å bare ta standard.. 1min mellom alle testene.. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 For å få nytte av denne tråden synes jeg alle burde VITE at triksene fungere, ikke bare gi masse tips som dere ikke vet fungere.. Feks kjøre i safemod. Sorry det var Super pi som man kunne kjøre i safemode :!: Lenke til kommentar
ADT Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 man tar en og en test i en bestemt rekkefølge.. istedet for å bare ta standard.. 1min mellom alle testene.. og hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 man tar en og en test i en bestemt rekkefølge.. istedet for å bare ta standard.. 1min mellom alle testene.. og hvordan gjør man dette? velger en og en test... når du tar siste slår programmet automatisk sammen scoren Lenke til kommentar
ADT Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hm, det fungerte ikke... jaja, sånn kan det gå Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Akta at det er i 3d01 du kan bytte rekkefølgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå