assy_chieftec_matrix Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 jeg har nå kjøpt meg en antec 480w psu fra digitalimpuls men når jeg setter meg ned for å se på den finner jeg ut at den er ment for litt nyere hk! altså det er en 24 pins atx kontakt. det følger med en omformer men den er stor, stygg og veldig dum å ha mend tanke på at jeg har vindu! så det jeg lurte på om jeg kunne foreksempel gjøre var: å ta ut ledningene av 24 pinns kontakten og sette de i en 20 pin atx kontakt, og om det er trygt å bare teipe rundt de resterende 4 ledningene....jeg mener dette burde gå greit bare jeg holder orden på hvile ledninger som skal hvor men jeg er jo ikke ekspert på dette enmet akkuratt så hvis noen vet kan dere hjelpe meg litt Lenke til kommentar
Patz Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Det vil fungere ja, husk å teipe ledningene hver for seg da. Endret 16. januar 2005 av Patz Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 teipe de hverfor seg ja...best det men vet noen hvordan jeg tar ut ledningene av atx kontakene uten å smadre de? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 På den kontakten er det vanskelig ja (har erfart det selv). Du bør ha et værktøy som f.eks denne. Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) takker for svar....har gjort det på en annen måte, kappet av og loddet på igjen egentelig like greit for da kuttet jeg bort ca 15 cm med ledning vei som jeg ikke trengte...altså mye mindre rot har brukt raichem rundt loddingene og har en kabelsamlere så det ikke syntes. Endret 16. januar 2005 av assy_chieftec_matrix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå