Gå til innhold

Netshop notebook 1557A - hjelp?

finfyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du kjøper blåtann tastatur/mus, så trenger du ikke koble til nei. Men er vel ikke Blåtann på denne maskina?

Jeg har en trådløspakke fra Logitech, med mus/tastatur. Da kobler jeg en kabel i USB porten, og en ledning går da til sender/mottakeren som jeg har liggende under pulten. Funker fint:)

Lenke til kommentar

Du får med neste sending, den på 100 stk. rundt den 2-3 februar.

Ville ikke kansellert hvis jeg var deg, 1557-GLS er veldig bra, og de tingene enkelte har kommentert tidligere merker jeg ikke snurten av her. Skjermen har god lysstyrke, god vinkel, dekselet er mer enn solid nok bygget. er så trøtt nå, men skal skrive enn full "review" på den i morgen.

Lenke til kommentar
Hvilken FireWire port er det på den brsseb? Stor eller liten?

Eller fornøyd med maskinen?

Det er liten inngang på maskinen.

Ja jeg er veldig godt fornøyd med maskinen. Men fikk selvsagt ikke alt jeg hadde bestillt ekstra til den. Men det var jo fordi jeg hadde bestillt fra WB :roll:

8x DVD brenner manglet + svart tastatur. Tastaturet fikk jeg imidlertid for fire dager siden mens dvd spilleren har jeg ikke fått enda. Ventet i 6 uker før jeg fikk tastaturet :mad: så servicen til WB er det ikke mye å skryte av :thumbdown: men det er jo noe alle vet

Fatter ikke hvorfor folk fortsetter å kjøp hos dem, når dere VET at det nesten helt sikkert blir problemer, forsinkelser osv. Synes ikke du skal klage når du er fullt klar over situasjonen :whistle:

Lenke til kommentar
Har dere andre Centrino klistremerke på laptopen? Skuffende at det kun er pentium M klistremerke :(

Kjøp deg et Centrino-klistremerke da vel, selv om Centrino bare er skammelig. :tease: Grunnen til at det ikke er "Centrino" er sikkert WLAN kortet som ikke er fra Intel.

Liker mitt Mobile Athlon64 klistremerke :love:

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar
Hvilken FireWire port er det på den brsseb? Stor eller liten?

Eller fornøyd med maskinen?

Det er liten inngang på maskinen.

Ja jeg er veldig godt fornøyd med maskinen. Men fikk selvsagt ikke alt jeg hadde bestillt ekstra til den. Men det var jo fordi jeg hadde bestillt fra WB :roll:

8x DVD brenner manglet + svart tastatur. Tastaturet fikk jeg imidlertid for fire dager siden mens dvd spilleren har jeg ikke fått enda. Ventet i 6 uker før jeg fikk tastaturet :mad: så servicen til WB er det ikke mye å skryte av :thumbdown: men det er jo noe alle vet

Vel du kan smøre deg med tålmodighet da, når jeg bestilte min wb cl1557 kom den uten dvd brenner, jeg purret på dem i over 2 mnd før jeg fikk maskinen og når den kom manglet det dvd-rw.. Tok nesten 2 mnd med purringer før jeg fikk brenneren...

Rscue

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...