Funken Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hva mener du med at du må bruke USB porten hvis mus og tastatur er trådløs? Jeg er ikke helt inne i dete, så trenger en lit grundigere forklaring. Trodde slike trådløse greier brukte "blåtann" eller noe slikt? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Om du kjøper blåtann tastatur/mus, så trenger du ikke koble til nei. Men er vel ikke Blåtann på denne maskina? Jeg har en trådløspakke fra Logitech, med mus/tastatur. Da kobler jeg en kabel i USB porten, og en ledning går da til sender/mottakeren som jeg har liggende under pulten. Funker fint:) Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Men dere som har denne maskinen. Slår viften seg på ganske ofte hos dere også? Selv i windows? Min gamle Dell 500m aktiverte viften i full guffe kun under cs og slikt noe... Lenke til kommentar
Funken Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Takk for svar and_mit. Joda vifteten durer og går ganske ofte...men den er da ganske stillegående likevel da syns jeg. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har nettopp fått min 1557-(GLS) som er på 2.0Ghz. Viften går hvert 10 min ca, men er veldig stillegående imo. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Min 1557 GLS står fremdeles som ubekreftet 2 Februar Vurderer snart å bare kansellere bestillingen. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du får med neste sending, den på 100 stk. rundt den 2-3 februar. Ville ikke kansellert hvis jeg var deg, 1557-GLS er veldig bra, og de tingene enkelte har kommentert tidligere merker jeg ikke snurten av her. Skjermen har god lysstyrke, god vinkel, dekselet er mer enn solid nok bygget. er så trøtt nå, men skal skrive enn full "review" på den i morgen. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Okay, så jeg kan egentlig regne med å ha den til uka i hvertfall da? Hvis ja, så lar jeg selvsagt bestillingen ligge inne Bare tenkte det at hvis det kunne fort gå noen uker, så gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Forståelig det, ventet nesten 4 uker selv, bestillte 4 januar. Fikk den i går. Men siden problemet ligger hos AOPEN ville jeg ikke fått den raskere uansett hvor jeg hadde bestillt. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Har dere andre Centrino klistremerke på laptopen? Skuffende at det kun er pentium M klistremerke Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hvilken FireWire port er det på den brsseb? Stor eller liten? Eller fornøyd med maskinen? Det er liten inngang på maskinen. Ja jeg er veldig godt fornøyd med maskinen. Men fikk selvsagt ikke alt jeg hadde bestillt ekstra til den. Men det var jo fordi jeg hadde bestillt fra WB 8x DVD brenner manglet + svart tastatur. Tastaturet fikk jeg imidlertid for fire dager siden mens dvd spilleren har jeg ikke fått enda. Ventet i 6 uker før jeg fikk tastaturet så servicen til WB er det ikke mye å skryte av men det er jo noe alle vet Fatter ikke hvorfor folk fortsetter å kjøp hos dem, når dere VET at det nesten helt sikkert blir problemer, forsinkelser osv. Synes ikke du skal klage når du er fullt klar over situasjonen Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Har dere andre Centrino klistremerke på laptopen? Skuffende at det kun er pentium M klistremerke Kjøp deg et Centrino-klistremerke da vel, selv om Centrino bare er skammelig. Grunnen til at det ikke er "Centrino" er sikkert WLAN kortet som ikke er fra Intel. Liker mitt Mobile Athlon64 klistremerke Endret 29. januar 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Jo, det er Centrino. Kommer jo Centrino logo i oppstarten, noe det ikke ville gjort om det ikke var rett nettverkskort. Integrert Intel 802.11g (54MBps) trådløst nettverkskort Liker det klistremerke jeg selges vel ikke overalt det ? Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Klistremerker = reklame = går i søpla. Reklame får jeg nok av bare ved å skru på TV'n. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Kutt ut da Liker å vite at jeg har en Centrino maskin, og da ser jeg ikke noe problem med et lite klistremerke. Tar vel ikke av Audi merket frampå bilen heller? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Hva er det til det lille hjulet bak ved kortleseren? Som en kan snurre rundt..... Finner ikke ut hva som er poenget med det:) Lenke til kommentar
kvase Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hadde gått for denne hadde jeg hat muligheten http://www.cinet.no/Default.asp?Cat=4 Lenke til kommentar
torerikj Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det lille hjulet justerer du lyden med. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hvilken FireWire port er det på den brsseb? Stor eller liten? Eller fornøyd med maskinen? Det er liten inngang på maskinen. Ja jeg er veldig godt fornøyd med maskinen. Men fikk selvsagt ikke alt jeg hadde bestillt ekstra til den. Men det var jo fordi jeg hadde bestillt fra WB 8x DVD brenner manglet + svart tastatur. Tastaturet fikk jeg imidlertid for fire dager siden mens dvd spilleren har jeg ikke fått enda. Ventet i 6 uker før jeg fikk tastaturet så servicen til WB er det ikke mye å skryte av men det er jo noe alle vet Vel du kan smøre deg med tålmodighet da, når jeg bestilte min wb cl1557 kom den uten dvd brenner, jeg purret på dem i over 2 mnd før jeg fikk maskinen og når den kom manglet det dvd-rw.. Tok nesten 2 mnd med purringer før jeg fikk brenneren... Rscue Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Lyden faktisk Så genialt. Ikke rart jeg ikke fant noen hurtigtast for å justere den... Flau Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå