Passasjer Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg sitter og lurer på om jeg skal oppgradere noe på denne Pc`en. Og hvis jeg skal, hva burde jeg oppgradere? Jeg har: *GeForce 4200 Ti *1024 mb Crucial RAM *AMD 2000+ Processor Ingen killer-maskin, men jeg har tenkt å kjøpe ny om et halvt år. Takker for alle råd Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 CPU (hovedkort) og GPU burde byttes... Koster ikke mye penger for oppgradering heller. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Du klarer deg fint med det systemet i eit halvt år vell?, du skal jo kjøpe ny pc om eit havlt år Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Enig med Zernick, Ingen vits å oppgradere hvis du skal kjøpe nytt om 6 mnd. Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Du klarer deg fint med det systemet i eit halvt år vell?, du skal jo kjøpe ny pc om eit havlt år Totalt enig med disse! Spar pengene og kjøp nye som er bedre om et halvt år! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 du har jo endel ram da. så det trenger du ikke tenke på får vel bli enig med resten av gjengen jeg å da, vent litt før du kjøper deg nytt system Det klarer jo dagens krav til en viss grad uansett Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Kondolere med det systemet må jeg nesten si... Som de andre sier her så er det ingen vits i å oppgradere dette systemet. Spar mer penger og bygg deg ett helt nytt system om 6 måneder. Spør oss heller da hvis du lurer på hvilke komponenter du skal velge Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Ok. Takk for hjelp Tror jeg står over oppgradering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå