IHASBOOK Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hei jeg har et litt rart problem. Når jeg hører musikk fra pc'n (windows media player) fungerer lyden som den skal. Også på windows innloggingsmelodien høres ut som den skal. Men hvis jeg skal MORE meg på entertainment delen (sound recorder) høres jeg ut som en datamaskin. Det samme skjer i cs. Der høres ting virkelig ikke bra ut. Det høres ut som en data som snakker. Forestill deg "fire in the hole" med datasetemme! :\ Hva kan problemet være? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Det er ikke dårlig mikrofon eller noe?? Skjer det annet enn når du snakker i mic'en? Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Ja, når jeg spiller cs! Da er alle lydene litt vrengt =( Har fått rimelig ny maskin så har ikke testet på mange spill. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Du må nok lete litt under instillingene til lyd, se om du finner noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå