Abdullah Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Leste på hjemmesiden til Omar (i London), de beskriver "GUD" som ingenting, eller skriver de ikke vet hva det er. I en forklaring om at en "Katt" kan ikke snakke "kinesisk" - noe vi alle vet... (bra jobba Omar..) De kommer med så mange latterlige uttalelser at jeg kan spy.... Hvordan i sv**** kan millioner av mennesker legge seg på kne klokka 12 om dagen å be?! PS! Universet ble skapt fra ingenting, er lissom det vi "vitenskapsmenn" mener med EMC=2 , dessuten viser mattematikken at "noe" kan skapes fra ikke noe i verdensrommet. - Altså det finnes ingen ***** gud! Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Kan like gjerne spørre en norsk prest om hva universet & gud er.. blir samme fett som islam, buda og alle andre "pskyko" kirker/bedehus. At folk gidder! hvorfor klarte ikke vikingene treffe Olav med øksa også for 1100 år siden? Lenke til kommentar
Tracker Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Ja ordet "GUD" er ett begrep brukt på mange plan og i mange retninger og blir mange ganger ett begrep som blir missforstått og feiltolket. Den enkleste definisjonen er og bruke en historie fra bibelen, nemlig den om babylons tårn. Alle skulle de bygge ett tårn til himmelen til gud (Objektivt) men alle pratet sitt språk (hadde sin definsjon av gudsbegrepet) (Subjektivt) altså alle bablet sitt språk , = Masse Babbel (hentet fra ordet babylon) dermed ble babylons tårn aldri ferdig da ingen forsto hverandre og hverandres språk (alle hadde forskjelige gudsbegrep) og kunne derfår ikke samarbeide slik att babylontårnet ble ferdig... alså masse Babbel som ingen forsto... men gud er jo den samme hele tiden ,,, ...ALT... (Intet) (objektivt) hele tårnet Også var det den karen som sa att den som ville se gud måtte bli som ett barn/baby igjen :smile: Eller rettere sagt : La hele BABY-loo`n komme til meg :lol: og sønnen var i faderen og vive versa ... Hilsen "baby-Loo`n" :razz: :razz: :razz: _________________ The days of the Hammer... and the tower [ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-13 06:29 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 nynne;"Jesus elsker alle barna...alle barna på vår jord* Lenke til kommentar
Tracker Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Den 2002-06-13 21:27, B|Real skrev: nynne;" Jesus elsker alle barna...alle barna på vår jord* ________________________________________________ Unntatt de som bor i Tana ... fordi de ikke vil synge i samme kor.. _________________ The days of the Hammer... [ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-13 21:50 ] Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 21:27, B|Real skrev:Jesus elsker alle barna...alle barna på vår jord og de katolske prestene også ... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Noen som har sett babylon 5 sin forklaring på gud? Vorlone kom til jorden utkledd som engler for at vi skal tilbe dem hvis vi engang møter dem i rommet! Jeg mener faktisk at dette er mer sannsynlig enn at universet kom fra ingenting og at det er en allmektig gud som skapte alt! Hater jesusfreaker!!! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Killer_DT såså det er ikke noe galt med "jesusfreaker" hva du nå mener med det ordet,men ellers har du veldig god fantasi. Kjetil Lenke til kommentar
[DA]Amethyst Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Gud, Jesus, Allah, Buddha, Shiva, Hindu, Osama Bin Laden... Uansett hva du tilber er det HELT idiotisk. Som sagt, å ofre livet ditt fra barndommen og drive å tilbe en ting som du ikke vet 100% om den gjenstanden, eller, GUDEN eksisterer, er litt meningsløst :sad: Akkuratt som om jeg skulle, fem ganger om dagen, håpe på at maskinen min skrudde seg på automatisk uten noe power-knapp... LIKE THAT*S EVER GOING TO HAPPEN!!!!!!!!!!!!! :D:D Drit i religioner og heller gjør noe nyttig ut av livet istedet for å tilbe en gud fordi du ikke klarer å takle døden, og bruke Guden som "trygghet" etter livet... Dumt... Jeg synes vi skal sende noen PCer istedet for mat til Afghanistan, så de også kan finne sin egen mening med livet :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 [DA]Amethyst såså eg tilber ikke noe "guder",det var ordbruken som du og han bruker,husk vi har ikke alle samme intresse,så om du eller andre ber til gud/budda/bryr eg meg ikke om,vi bor i et fritt land,men du skal respektere andre sitt syn på kristen dommen enten du liker det eller ikke. Kjetil Lenke til kommentar
Zink Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 02:06, Kjetil Lura skrev:...men du skal respektere andre sitt syn på kristen dommen enten du liker det eller ikke.Kjetil ...hja, du er meg ei 'fin flis' som preker for andre, men stikker av sjøl etter å beskylde meg for sitatfusk ! - eller som du kaller det Quote : > det er at nå du prøver å sitere fra bibelen som er feil < Lenke til kommentar
Jesus Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 00:57, Killer_DT skrev:Hater jesusfreaker!!! Jasså gutten min,, Hater du du mine venner ? Elsk din neste som deg selv , ja den har du vel hørt før tenker jeg :smile: [ Denne Melding var redigert av: Jesus på 2002-06-14 05:54 ] Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Pass på tonen, ellers er denne tråden historie. Jeg gjør ikke noe nå, men utvikler dette seg til drittkasting slettes tråden. Etter forslag: "Yummy er hard mot de harde" - nytt hardwareord. Lenke til kommentar
Jesus Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 B|Real skrev: nynne;"Jesus elsker alle barna...alle barna på vår jord* I am Real :smile: [ Denne Melding var redigert av: Jesus på 2002-06-14 06:27 ] Lenke til kommentar
Jesus Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 "Yummy er hard mot de harde" - nytt hardwareord. "Jesus er snill mot de snille" - gammelt bibelord. Ye Me (Yummy) it is :smile: [ Denne Melding var redigert av: Jesus på 2002-06-14 06:28 ] Lenke til kommentar
LeD Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 04:29, Abdullah skrev:PS! Universet ble skapt fra ingenting, er lissom det vi "vitenskapsmenn" mener med EMC=2 , dessuten viser mattematikken at "noe" kan skapes fra ikke noe i verdensrommet. - Altså det finnes ingen ***** gud! At energi ikke kan oppstå, bare omformes, er vel et av de mest grunnleggende prinsippene innenfor fysikk. (Matematikk har lite med dette å gjøre) Formelen EMC=2 var interessant. Den kjenner jeg ikke til :smile: Hvilken gruppe av "vitenskapsmenn" er det du tilhører egentlig? LeD Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Ok, jeg hater dem ikke intenst sånn som satanister gjør, men når man har gåttt i klasse med den mest extremistiske jesus freaken i 2år så har du ganske liten toleranse mot deres slag! Her er noen exempler på hva han gjør: #1 han går rundt i en fullsmekka kantine i stprefri og deler ut karameller som er pakka inn i et avsnitt fra bibelen! #2 Når han var russ så hadde han et enormt kors tegnet inn på ryggen med "jesus hersker" som text over! #3 Han prøver å dra oss med på JESUS møter i hvert storefri, han maser og maser hver dag inn og ut. "dere må vera med på jesus møte, da e' kjekt! da blir fin dans og greie!" #3 En av russe knutene til jesus russen er å si jesus elsker deg i begynnelsen av alle setninger han sier eløpet av en dag. Og den knuten klarte han uten prob. #4 har dere sett russe knutene til jesus russen? Lenke til kommentar
LeD Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 09:56, Killer_DT skrev:#3 Han prøver å dra oss med på JESUS møter i hvert storefri, han maser og maser hver dag inn og ut. "dere må vera med på jesus møte, da e' kjekt! da blir fin dans og greie!" Sånne møter var det da jeg gikk på videregående også! Hadde vært moro å sende en skriftlig søknad til skolens administrasjon om å få holde satanistmøter i storefri... Evt. islamsk bønnestund med "Allah Akbar" over skolens høyttaleranlegg. Hadde det blitt godkjent? Neppe... Er vel det som kalles religionsfrihet... LeD Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Vi gikk av og til inn på de møtene bare for å diskutere, og det var ikke ofte de vant diskusjonen, ihvertfall i henhold til normale folkevett! Ofte gikk vi også bare for å spise opp alle bollene så gikk vi! Og vi var som oftest de eneste i salen! Tipper de jesus freakene følte seg passe dum! Lenke til kommentar
Jesus Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Den 2002-06-14 14:21, Killer_DT skrev: Ofte gikk vi også bare for å spise opp alle bollene _________________________ Hvorfor tok du ikke med noen boller til meg , :smile: Ja det kan bli lite mat oppe i himmelen , ja jeg er jo alene der med "farsan" og han er så ***** blakk for tiden og har vært det så alt for lenge :sad: Men men nå har jeg jo kommet tilbake til jorden , bare får att jeg ble så sulten der oppe Jeg VIL ha rosinboller ,, bare MÅ ha ,, Så følg meg og bli rosinplukkere,, PS: I samme slengen, ta med en fet datamaskin til meg , helst en p4 2500 mhz , ja det må jeg jo ha fortjent etter att jeg døde for dere ? (Eller rettere sagt jeg døde PGA den politiske situvasjonen i judea den gangen) Så vist dere gjør dette pluss att dere er kjekke karer mot andre så skal dere få evig liv hos meg :smile: Hilsen bestekompisen deres :smile: Foresten vist dere vil vite hvorfor verden ser ut som den gjør , se på denne siden: http://heaven.org.il/hand2.htm Skjønner dere nå hvor mye jeg og farsan har jobbet og slitt for og lage jorden ? og Norge som min hand har en spesiell plass i mitt hjerte , det er derfor jeg er født her i norge i mitt andre komme slik att jeg kan sitte ved høyre hånden til min far :smile: "Norge" Noreg" Noreg lande = No-er-eg lande i hande) Som sagt det tok meg 2000 år og komme opp fra judea og opp til farsan høyre hand. Men husk disse "grensene" er ikke grenser for nasjonalisme men grenser/konturer av min kropp når jeg sitter ved farsans høyre hånd i himmelen og på jorden. Det er forskjellen på de "jordiske" grenser/konturer og de himmelske. Og husk dette er ett bilde av jorden sett fra himmelen , og mitt rike kommer ikke før alle i denne verden har skjønt mitt verdensbilde og min skapelse av denne jord. Først da blir det himmel på jord... PS: ikke bry dere om bildene er litt barnlig, ja jeg er jo litt sånn :smile: , ja man kan jo ikke si: for og komme til himmelen må du bli som ett barn igjen uten att det for store konsekvenser PS: kan dere være litt snille og vise dette til deres kamerater og venner slik att mitt rike kommer litt fortere ,så er jeg dere evig takknemlig :smile: Hilsen bestekompisen ... [ Denne Melding var redigert av: Jesus på 2002-06-14 15:49 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå