XaF Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har lyst å spille litt RPG spill... men vet ikke om så mange... eneste kravet jeg setter er att det skal ha mp og ikke være alt for stor.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Det er ikke Diablo på konsoll Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 ups. gikk direkte fra "dagens tråder". Til konsoller er Baldurs Gate ganske bra. Likner på diablo 2. Ganske annerledes fra PC-versjonen. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Growlanser(PS2), Final Fantasy serien(NES,SNES PS), Secret of Mana (SNES), Chronotrigger, Suikoden serien. Breath of fire. mye artig saker. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 hvilken konsoll er det du har egentlig ? Grandia2 er noe av det beste jeg har spillt til PS2 i allefall noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det , igjen ? har mistet den første plata mi (kjøpt i London eller noe) Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Tales of Symphonia har opp til fire spillere i kampene, men det er ikke spesielt tilrettelagt, så det kan bli litt rotete. Gøyt er det likevel. Men spillet er opp i mot 50 timer langt. Annbefales uansett. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hva med The Lord of the Rings, The Third Age det er et forholdsvis kort rpg (ca 30 timer) med co-op , er en "veeeldig" final fantasy kloning , men ikke så bra , uansett litt tøft sammen med en kompis da. Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det er ikke Diablo på konsoll Diablo 1 finnes faktisk på PS1 for det hadde jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå