Gå til innhold

Dynamitt-spill, hvilket var det?

Anbefalte innlegg

Jeg husket i dag (da jeg satt å så det klassiske Olsen Banden, med Dynamitt Harry) at jeg hadde det så morro med et gammelt spill!

Det gikk ut på at du var en tyv (i hvite klær med svarte striper) som gikk rundt omkring og sprengte ting med dynamitt. (i en slags høyoppløsnings-2D).

Noen ganger kunne politiet komme etter deg.

Spillet kom ut for en god del år siden (på slutten av 90-tallet, tipper jeg, ikke sikker)

Det var bare demoen jeg spilte, men siden jeg var ganske liten visste jeg ikke om noen måter å skaffe det på.

Det fantes ikke i noen butikker, og internett var det du fant i den lille boksen kalt et "mo-dem", som man ikke kunne røre, fordi da ville man få virus i seg. :p

Anyways, det jeg lurer på er HVOR får man tak i dette spillet?

Er det mulig å laste det ned, gratis og lovlig, eller er spillet bare borte vekk?

Jeg er absolutt ikke sikker, men jeg tror at spillet het "Dynamite Joe" eller noe slikt.

Da jeg søkte på Google fant jeg bare "Gold Miner Joe" som løp i stiger o.l. med dynamitter (slik som Donkey Kong, det med stigene).

Men det er IKKE dette spillet jeg leter etter!

Tusen takk for den som finner ut hva spillet heter, og hvor det kan skaffes! :)

EDIT: Fant det faktisk! Her!

Men hvordan kan jeg få tak i det?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser faktisk ut som du må kjøpe det. (Men så så det ut som den siden du linket til var en veldig gammel og utdatert side og da.)

Sider som abandonia, underdogs og dosgames har det ihvertfall ikke. :shrug:

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Ser faktisk ut som du må kjøpe det. (Men så så det ut som den siden du linket til var en veldig gammel og utdatert side og da.)

Sider som abandonia, underdogs og dosgames har det ihvertfall ikke. :shrug:

Usj, ingen som har dette spillet, altså? :cry:

Jeg så det med å betale, men så skjønte jeg ikke mye av det da. :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...