Gå til innhold

spill til mac

Anbefalte innlegg

hei. samboen min har en iBook g4 1ghz som hun gjerne ville hatt et spill til.. ser at de selger noen på apple.no, men finnes der andre butikker (enten på web eller i bergen) som selger spill til mac?

jeg vet at utvalget ikke er så stort, men det må da finnes flere spill enn de som ligger der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om påstanden din stemmer skal jeg sannelig spise hatten min.

Vel zaphy om det er slik å forstå skal jeg passe på at du gjør det. Men jeg mener da å huske at du ikke har noen hatt så jeg tror vi må kjøpe en til deg i alle tilfellers skyld. Men jeg er ikke sikker på om jeg synes det glir speilglatt på boksen åt han macfjott. Men at det går bedre enn på en boks med radeon 9000 tror jeg at jeg må si meg enig i. BF funker etter min erfaring bedre på nvidia enn ati.

Lenke til kommentar
Men jeg er ikke sikker på om jeg synes det glir speilglatt på boksen åt han macfjott.

Og om du mener det ikke går speilglatt, så kan man ut av erfaring si at spillet hakker og røsker. ;-) Mer seriøst, jeg er gjerne med på å se om det går problemfritt eller ei, men frem til da er jeg i meget sterk tvil om det virkelig gjør det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Oppløsningen er egentlig fullstendig irrelevant hva 'flytende' angår, og det er derfor hvertfall jeg krever å vite oppløsning og andre grafikkinnstillinger når jeg hører at et spill går flytende. Selv krever jeg ikke noe spesielt FPS-tall, bare at grafikken ikke føles hakkete, slik at jeg ikke har problemer med å styre. I Quake 3 med mine grafikkinnstillinger er tallet jeg vil se 60 FPS, mens i mer teksturerte spill vil tallet være 30-40. Battlefield, som diskusjonen over handlet om, hadde knapt 20 i gode stunder på mitt oppsett, med minimale grafikkinnstillinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...