Musty Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 hei. samboen min har en iBook g4 1ghz som hun gjerne ville hatt et spill til.. ser at de selger noen på apple.no, men finnes der andre butikker (enten på web eller i bergen) som selger spill til mac? jeg vet at utvalget ikke er så stort, men det må da finnes flere spill enn de som ligger der? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Visste ikke at så mange spill var/kommer til Mac jeg. Det er jo bra. Da blir det nok Battlefield på meg når jeg får iMac. Det funker fint på iMac sant ? Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hvilken iMac? Det finnes jo forskjellige iMacer, den første kom tross alt i 98. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hehe, den nye typen. Blir vel 1,8 ghz og 512 MB RAM. Er usikker på rammet da, men ikke mindre en 512 MB. Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Tja, det skulle vel gå relativt greit det. Mac-porten av BF1942 suger lut, men det skulle vel gli på en iMac G5. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Mac-porten av BF1942 suger lut Høøh ? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Kjører da Mac-battlefielden flytende uten problemer på min 1GHz TiBook... Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Og her hakker (nok til at jeg ikke synes det er gøy å spille) samme spillet på aller laveste grafikknivå på en dual 1GHz, som har nogenlunde samme grafikkort som en 1GHz TiBook, bare litt bedre. Flytende er svært relativt. :-) Lenke til kommentar
martbo Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg spiller BF helt uten hakking og slikt på min 12" PB. Vet at det har vært problemer på nest nyeste revisjon PB Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det skulle jeg jammen like å se. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Bare A komme pA besOk det Nilka vet hvor jeg er Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det ville være verdt det om jeg virkelig fikk se BF1942 kjøre problemfritt på en boks dårligere enn min. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Generals gikk fryktelig dårlig på min nye iBook, tør ikke tenke på hvordan Battlefield går. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det ville være verdt det om jeg virkelig fikk se BF1942 kjøre problemfritt på en boks dårligere enn min. Vi får ha det til gode til jeg kommer tilbake igjen til Norge. Kommer sikkert til å støte på hverandre en eller annen gang... Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jepp. Får prøve å huske på det til den gang. Om påstanden din stemmer skal jeg sannelig spise hatten min. Lenke til kommentar
nilka Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Om påstanden din stemmer skal jeg sannelig spise hatten min. Vel zaphy om det er slik å forstå skal jeg passe på at du gjør det. Men jeg mener da å huske at du ikke har noen hatt så jeg tror vi må kjøpe en til deg i alle tilfellers skyld. Men jeg er ikke sikker på om jeg synes det glir speilglatt på boksen åt han macfjott. Men at det går bedre enn på en boks med radeon 9000 tror jeg at jeg må si meg enig i. BF funker etter min erfaring bedre på nvidia enn ati. Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Men jeg er ikke sikker på om jeg synes det glir speilglatt på boksen åt han macfjott. Og om du mener det ikke går speilglatt, så kan man ut av erfaring si at spillet hakker og røsker. ;-) Mer seriøst, jeg er gjerne med på å se om det går problemfritt eller ei, men frem til da er jeg i meget sterk tvil om det virkelig gjør det. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Og her hakker (nok til at jeg ikke synes det er gøy å spille) samme spillet på aller laveste grafikknivå på en dual 1GHz, som har nogenlunde samme grafikkort som en 1GHz TiBook, bare litt bedre. Flytende er svært relativt. :-) I mitt hode er flytende 30+ fps på høy oppløsning. Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Oppløsningen er egentlig fullstendig irrelevant hva 'flytende' angår, og det er derfor hvertfall jeg krever å vite oppløsning og andre grafikkinnstillinger når jeg hører at et spill går flytende. Selv krever jeg ikke noe spesielt FPS-tall, bare at grafikken ikke føles hakkete, slik at jeg ikke har problemer med å styre. I Quake 3 med mine grafikkinnstillinger er tallet jeg vil se 60 FPS, mens i mer teksturerte spill vil tallet være 30-40. Battlefield, som diskusjonen over handlet om, hadde knapt 20 i gode stunder på mitt oppsett, med minimale grafikkinnstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå