Knuty Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Heisann.. Jeg vurderer å anskaffe meg en 250 gig WD harddisk. Men er litt usikker på om hovedkortet mitt vil takle disken. Jeg har et JetWay AS 866 hovedkort. Det har følgende spesifikasjoner. Support Socket-A for AMD Athlon /Duron TM uni-proccessor at 266MHz Front Side Bus with double data rate VIA Apollo KT266(VT8366) System controller and VT8233 High Bandwidth Vlink Client South Bridge Support ATA 100 Extend AGP Slot Support 4X AGP Support 184-pin DDR Module On-Board PROMISE RAID controller (866AS-R) PC'99 Ready & PC'99 Colorful I/O Ports Design Support USB Controller & PS/2 Mouse , Standard IR (infrared) Function Provide extra " three-wire" fans connectors JumperLess Frequency Magic Setting PC Health Monitoring On Post Screen Magic Install 3-Phase Vcore Voltage to increase system stability CPU overheat shut down protect function CPU Vcore Voltage minor adjustment CPU ratio adjust by jumper setting DRAM Voltage ,System 3.3V,AGP 3.3V/1.5V Voltage Minor adjustable in bios BIOS Write Protect function to avoid Virus crash data SDRAM Asynchronous choice for PC133 DIMM (133MHz) when system clock is 100MHz to increase system performance BIOS Auto Detect CPU voltage Y2K Compliant ACPI Supporting For OS Directed Power Management Vil dette fungere? Håper på raskt svar. Mvh. Knuty Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvilken harddisk er det snakk om? IDE eller S-ATA? Tror nok en 250GB IDE harddisk vil fungere sammen med hovedkortet ja. Jeg har iallefall aldri vært borti at en IDE harddisk ikke skal fungere på en IDE kontakt (Med mindre den er defekt). Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Hvilken harddisk er det snakk om? IDE eller S-ATA? Tror nok en 250GB IDE harddisk vil fungere sammen med hovedkortet ja. Jeg har iallefall aldri vært borti at en IDE harddisk ikke skal fungere på en IDE kontakt (Med mindre den er defekt). Det er selvfølgelig en IDE disk. SATA hadde vært vel optimistisk med det hovedkortet. Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå