Gå til innhold

Jamo E310PDD Høyttalerpakke - Sort

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg fikk til jul en eltax reciver, den hadde dvd, radio, samt en innebygd forsterker! Surround forsterker for å være helt korrekt! med 5 utganger på 50 watt i 4 ohm, samt en egen utgang til subben som var i hele 80 watt i 8 ohm!

Noe av det første jeg tenkte på var hvilket surround sett jeg skulle kjøpe, noe som viste seg å være mindre lett.

Jeg lette langt og lengere enn langt, til slutt snubblet jeg over Denne 5.1 pakken!

Denne var perfekt til mitt bruk! Jeg trenge en pakke som hadde små krav til å drives! Men jeg ville ikke ha noe "pakkesett" fra creative, med innebygd forsterker og "hardcoretechnorave-bass". Nei jeg ville ha noe som vare lite men spillte bra!

Å finne noe mer informasjon enn det mpx.no hadde om produktet var vanskelige, ikke fant jeg det på jamo sine sider, og heller ingen andre plasser på nettet! Bare noen få sider på spansk eller noe.

Jeg mailet da mpx.no og spurte en del spørsmål, bl.a om produktet var feilpriset! Det var det derimot ikke :D

Så jeg tok sjangsen på å bestille det!

Forventningene var små til et så billig produkt, men JAMMEN tok jeg feil!

Subben har et 8" element tipper jeg, og de andre høytalerene i pakken var ganske store! Jeg koblet alt opp, satte på "Con Air".

Dog jeg ikke kunne ha på full lyd (De må jo spilles inn) fikk jeg uansett en veldig god opplevelse! Subben brummet bra, den har forresten innebygd forsterker, så jeg slipper og bruke utgangen på reciveren, mao kan jeg bruke den utgangen til og feste på enda en sub! :)

Lyde var klar og fin, bassen var veldig bra, og jeg kan også spille ganske høyt! Romme mitt er ca 3 x 5 meter tror jeg, lyden her inne er ikke til å klage på!

Håper andre som planlegger å kjøpe seg et surround system kanskje kan velge dette, jeg hvar hvertfall skrevet min mening med litt informasjon her! Noe jeg håper kommer til nytte for andre.

Liten oppsumering:

Jamo E310PDD Høyttalerpakke - Sort

5.1 satellithøtttalersystem + aktiv sub

• Subben har innebygd forsterker på 70 watt i 8 ohm
  • Det følger bare med en strøm kabel og en "mono-kabel" til subben, ledninger til høytaleren må kjøpes inn! ;)
  • Det følger også med 2 hefter med manual, informasjon om oppsett etc

Endret av HellFire-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...