Gå til innhold

Problemer med mp3 spiller program til 60 series

jealei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du sender mp3 filerne fra pc'en til mobilen bruker du minnekort minnet ikke sant?

Åpner du ultramp3 velger Edit playlist og deretter Rescan system eler noe sånt så skal du få en liste med så så mange sanger. Senere kan du velge hvilke sanger som skal spilles av først og sånt.

Håper du skjønner noe :thumbup:

-R.Y

Lenke til kommentar
Takk 2pac men vet du hvordan du lagrer sangene på mp3 spilleren

Jeg har ikke symbian mobil nå, men jeg husker jeg brukte en prog. som heter SeleQ(søk litt rundt og du finner den sikkert), kan gå inn på det nærmere når broren min kommer med mobilen sin imorra.

Lenke til kommentar
Takk 2pac men vet du hvordan du lagrer sangene på mp3 spilleren

Lagrer sangene mp3-spilleren?

Hæ?

Du må lagre mp3-filene på rota i minnekortet, så gjør du et søk med applikasjonen - da får du opp liste over alle filene og da er det bare å fyre på :thumbup: !

*(du lagrer ikke sangene på mp3-spilleren)* - Forsto ikke helt dette! :ermm:

Endret av håvard87
Lenke til kommentar
Takk for hjelpen folkens nå har jeg fått det til. Jeg vet dette ikke har noe med mp3 og gjøre men kan noen gi meg en link til  den fulle versonen av camera fx

Selvfølgelig.

Den var vel litt dårlig forklart nerdvanna, ikke alle er like inne i programvarebiten som du er!

Det Nerdvanna prøver å hinte til her, er at programmet du etterspør koster penger som fullversjon, og forumet har regler mot å linke til eller legge ut piratprogramvare.

Skal du ha programmet, så er det sikkert noen som kan gi deg en link til hvor du kan kjøpe det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...