Stian234567 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg vil da finne ett slikt program som gjør det mulig for meg og eventuelt sette passord på ting som kazza osv. Grunnen er at jeg vil få slutt på at lillebroren min glemmer og si ifra når han starter downloading og terroriserer innternett for meg. Er noe slikt mulig? Eventulet andre ting som kan hjelpe. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Trekke ut internettkabelen hans? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 DU har jo muligheten å sperre noen porter i brannmuren da... Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Internett. Huh? Jeg ville bare påpeke at det staves "Internett." Selv om det herjer stor uenighet om det skal skrives med stor eller liten "i" Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Aha. Ettersom det er et navn, så skrives det med stor I. Men det er en annen diskusjon! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Internett er vel ikke noe egennavn?? Uansett, gidder ikke diskutere noe så tåpelig . Kanskje litt tåpelig av meg å poste det her og da. Men internett er vel ikke egennavn?? Og i så fall så skrives det internett og ikke Internett. Det er vel en tjeneste. Med mindre dere mener Internet Explorer da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Da var den diskusjonen død! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå