Gå til innhold

Finnes det en symbian mobil med 320*240 skjerm?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Motorola E1000, ganske ny, har ikke kommet, har vel så stor skjerm...

Den har også symbian, skulle jeg mene..

Finnes en tråd litt lenger nede på lista, her.

 

Den koster ca 5000... I Sverige.

Lenke til kommentar
Motorola E1000, ganske ny, har ikke kommet, har vel så stor skjerm...

Den har også symbian, skulle jeg mene..

Finnes en tråd litt lenger nede på lista, her.

 

Den koster ca 5000... I Sverige.

E1000 har ikke Symbian ;)

Ikke?

Nuh...

trodde det, jeg...

 

Ser ut som en symbianmob...

Lenke til kommentar
Symbian-mobiler med slik oppløsning kommer senere, når Series 60 får støtte for flere oppløsninger enn bare 176x208.

Denne støtten har vel eksistert omtrent siden sommeren med Series 60 Feature Pack 3..

 

Eller ble den bare presentert da, og ikke tilgjengelig enda?

 

Jeg gleder meg veldig til S60-mobiler med 240x320 oppløsning, eller høyere, og skalerbar vector-grafikk slik at programmer til andre S60-mobiler også funker..

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Feature Pack 3 faktisk.

Som støtter 176x208, 208x208, 240x320 og 352x416.

 

Men ingen mobil bruker vel foreløpig noen av disse?

Feature Pack 3 ja, bare jeg som roter..

 

Ingen S60-mobil med disse oppløsningene nei, men S60 har likevel støtte for det. Trenger bare noen produsenter som får ut fingern og lager de.

Lenke til kommentar
Det er ikke oppgitt hvilket grensesnitt det er på dem, men jeg tviler på at det er S60.

Ingen som sa at de var S60..

Ingen som sa de var S60 nei, men makos spurte, så jeg tillot meg å svare.

 

På Symbian.com sin liste er det oppført Series 60 på mange av mobilene, men ikke Foma sine. Men ikke vet jeg om det er S60 eller ikke, bare sier at det står ikke noe om det som jeg kan se på symbian.com.

 

edit:

 

The Fujitsu FOMA phones run a UI which I have seen being simply referred to as the FFUI (Fujitsu FOMA UI). I'm sure there is another name in Japanese. This UI does have some similarities with S60, would also have derived out of the 'Pearl' family, but is a completely different UI.

 

Symbian has repeatedly said that Symbian licencees are free to develop their own UIs. Symbian has also mentioned - though the exact number has varied from time to time - that there are about 9 UIs developed or being developed.

 

Since we can assume that Eikon (mainly Psions), ECK (E/// R380) and S80 (Nokia 9200) are end-of-life and thus excluded from this count, the 9 minus the 4 we are aware of, UIQ, S60, S90 and FFUI, means that there are about 5 UIs which have not been made official at this juncture. We can only speculate what those are, but I would believe that there are at least one more DoCoMo UI in the making. I would also not be surprised if Sony Ericsson has a hand in one of them for future introduction in the T-line.

 

cheers

Martin

http://www.allaboutsymbian.com/archive/t-19190

 

Case closed :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...