Christian86 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Iriver any ideas? Lenke til kommentar
joku Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Syns den er verdt prisen. Den har jo radio og hele pakka. Kosta jo ingenting, hadde kjøpt den viss jeg hadde vært deg. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 tror jeg skal det. Funker den bra som opptaker? er den kjøpt i Norge og han lover at den funker helt bra så skal jeg nok ha den. Lenke til kommentar
joku Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Vet ikke om den der funker bra som opptaker, men jeg hadde en ganske billig mp3 spiller for noen år siden som hadde opptaker funksjon og den funket veldig bra. Så trur nokk at den har en brukbar opptaker. På noen mp3 spillera er det mulig å ta opp radio sendinger og sånt. Men 1600kr for den der... Det er billig. 10 gb, 16 tima batteri, fjernkontroll, radio å masse ant. Bra kjøp synes jeg. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 virker som et bra kjøp, koster sikert et par tusen helt ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå