phnx85 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvordan kan man få bilde fra kabel-tv på prosjektor? Finnes det prosjektor med antenne inngang? Å ta bilde via en video spiller er uaktuelt. Går det ant å ta bilde via tv'n? Altså ta bilde ut fra tv'n via scartkontakten. Finnes det ekstern tv-tuner eller noe slikt? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Det er ikke akkurat overflod av projektorer med tuner, nei. Faktisk har jeg aldri sett en, men det finnes sikkert. Så lenge du ikke har tuner i projektoren er den eneste løsningen en ekstern tuner, f.eks videospiller, TV-kort i PC-en etc. Du kan bruke TV-en også forutsatt at du har bildeutganger. Den store ulempen er selvsagt at TV-en må stå på. Hvorfor er du villig til å bruke en TV, men ikke en videospiller? Endret 15. januar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Fant et par eksterne tv-tunere som kan brukes. Grunne til at jeg ikke vil ha video spiller rett og slett fordi jeg har kastet den ut og vil ikke han den tilbake. VHS er fortiden :!: Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 en slik? http://www.flatskjermer.no/prodSearch.asp?...lAction=details men forstår ikke hva som er gal med å kjøre gjennom vedeon? med en god spiller er ikke det noe problem Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Kjøp deg en Sony RDR-HX900. DVD opptaker med progressiv scan. Topp bildekvalitet. Billig er den også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå