ASCIWhite Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 MS-Tech LC-560 Dette er faktisk den beste Alienware klonen jeg har sett noengang.... Ikke dyr heller. Hva synes dere?? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 *Fjortis* ser ut som et chieftec med rynker i ansiktet jo! :!: Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Litt halvveis spør du meg. Synes ikke det var så pent. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg likte det IKKE... Jeg missliker designet på det kabinettet sterkt... Grusomt.. Lenke til kommentar
h0lg Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Synes det så ganske rart ut Ikke akkurat min smak. Ser ut som et alien monster, litt for "fjortisss* Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Nei jeg ville ikke akkurat kjøpt det selv heller, men av alle Alienware klonene jeg har sett er dett desidert det beste Og i mitt tilfelle blir det ikke fjortis men 30tiss *hehe* Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 ikke noe pent nei, men så syns jeg heller ikke de originale alienware kabinettene er noe spesielt pene da. Lenke til kommentar
paknive Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hmm.. liker vanlig vis ikke alien case, men denne så litt "mer" ut, fra meg ihvertfall. Må sies at jeg har en liten forkjærlighet for litt "spes" kabinett og da.... som transformer og Oksen Lenke til kommentar
paknive Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 eh.. her er den siste linken som fungerer ordentlig da... Transformer Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 jeg takler ikke slike kabinetter men det er meg da.... må ha et plaint kabinett jeg Lenke til kommentar
amdgutten Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 det er noe plastikk skrap hele skiten ... kjøp lian li....da vet du iverfall hva du får....hadde et tt v1000a før..det er noe drit....billig plastikk kabinett er stygt...bruk penger på pcen sitt utseende;) Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 det er noe plastikk skrap hele skiten ... kjøp lian li....da vet du iverfall hva du får....hadde et tt v1000a før..det er noe drit....billig plastikk kabinett er stygt...bruk penger på pcen sitt utseende;) enig der. lian li eller le point er bra. med intel pentium 4 cpu selvfølgelig! he he måtte bare si det etter den tråden jeg leste, men men den er stengt nå, som mange andre Lenke til kommentar
loqron Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 hmm.. liker vanlig vis ikke alien case, men denne så litt "mer" ut, fra meg ihvertfall. Må sies at jeg har en liten forkjærlighet for litt "spes" kabinett og da.... som transformer og Oksen Det er bra du støtte kabinettet mitt Lenke til kommentar
haarod Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Stygt! Hadde aldri brukt penger på det. Antec har de peneste kabinettene.. LANboy og Sonata er FINE!! *ønske seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå