Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis du vil ha min personlige mening, så skal du da selvsagt få det :smile: (svar på spørsmål i siste låste tråd)

Nei, jeg synes ikke du overdriver når du låser folk som det der ute. Hvis han hadde vært det minste interessert i å legge frem en saklig klage, hadde han ordlagt seg fundamentalt anneledes, og her ser det veldig ut for meg til at han bare er ute etter å lage kvalm. Å låse folk som det ute er å gjøre alle brukere av forumet en tjeneste.

Når det er sagt, jeg har vært, og er, moderator i diverse fora (Forum, etc), og noen av moderatorene her gjør stunts som jeg bare kan betegne som hårreisende.. Så jeg skjønner grunnen til at folk reagerer, selv om jeg hadde slått like hardt ned på det selv.

Edit : Det jeg TRODDE var siste låste tråd...lol..har vel kommet en 3 - 4 stykker til mens jeg skrev dette..

Chieftech Dragon Miditower Blue

Intel P4 1.8 NW @ 2250

MSI 645-Ultra HK

512 MB DDR 333 RAM

3D Prophet GEForce 3 Ti 200

SB Audigy

Logitech cordless optical Desktop

40 + 80 + 120 GB WD HD's

Plextor 24/10/40

LG 19" Flatron

[ Denne Melding var redigert av: PlacidDragon på 2002-06-13 03:49 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er greit at det skjer bommerter fra moderatorenes side. Men i slike tilfeller nytter det kort og godt ikke å be oss dra til helvete. En saklig, godt begrunnet beskjed der man er høflig vil nå fram. I hvertfall har jeg fått noen slike, og disse brukerne får det som regel som de vil.

Jeg kjører en streng linje, og vil gjøre det til vi får bukt med alle uregelmessighetene som har vært i det siste. Så får vi se når ting blir bra. (PS: det vil alltid være noen som ikke har skjønt opp - ned på kloden. Men det er noe vi må leve med, og som ikke får betydning så lenge majoriteten oppfører seg.)

Jeg må bare be så mye om unnskyldning for at fjotten klarte å provosere meg, men jeg er bare et menneske. At det skjedde er unntaket, ikke regelen.

Med vennlig hilsen yummy, moderator.

Lenke til kommentar

Litt enig med deg PlacidDragon ,,, de går litt hardt til verks her på forumet får tiden ...

Personlig syntes jeg de skulle vært litt mere "snille" med poster hvor folk spør om hjelp til både det ene og det andre , men det eneste en del opplever er att posten blir stengt og att de får beskjed om og søke i forumet etter lign.

Men jeg har prøvd den søkinga og den tar tid og lete seg igjenom alt av poster for og finne ut akkurat det svaret man vil ha.

Da er det mange ganger bedre og spørre på forumet.

så personlig syntes jeg ikke man skulle stenge NOEN poster så lenge de ikke er BULLSHITTPOSTER og da mener jeg en post med bare tull og tøys som ikke har relevans i den kategorien den er postet i .

Eller syntes jeg også poster der man driver med personlig sjikane og lign burde stenges.

men man burde som sagt ikke stenge poster som har relevans uansett om det har blitt spurt om det samme før.

(så lenge det ikke er spamming da )

ja dette er jo tross alt ett forum og skal vel i fremtiden også være ett forum og vis man da stenger alle poster som har blitt spurt om før , hva har vi igjen da , jo ett nesten tomt forum :sad:

The days of the Hammer...

[ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-13 16:17 ]

Lenke til kommentar

Foresten Yummy sove du aldri ?

Du e jo værre enn mæ :smile:

hehehe

Du kan trygt gå legge deg , de ødelegger nok ikke forumet eller skjeller deg alt for mye ut på den tiden.

Så slapp av , det er ikke "krig"

ok da, men vi bruke jo bare høytrykkspyler vi da..

lekekrig :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-13 04:28 ]

Lenke til kommentar

Alle gjør feil yummy, det var ikke det jeg mente. Hadde vi vært perfekte, hadde jo alt bare vært fryd og glede :smile:

Jeg har ingen problemer med linjen du har lagt deg på, og det eneste lille "plukket" jeg har med deg var når noen reagerte på at du brukte stygge ord, og du forsvarte deg med at du er nordlending, og at det er normalt der du kommer fra. Jeg kunne jo sagt at "morra til X er ei #¤%"#¤%#"%" (sikker på at enhver klarer å fylle ut den setningen selv), og si at det er fullstendig normalt i de kretser jeg vanker, og slettes ikke ment som en fornærmelse mot noen. Det er riktignok ganske mange stygge ord som betegnes som "normale" her nå (og jeg bruker endel av de i daglig tale selv), men jeg bruker ingen av de på internett av den enkle grunn av at de fleste jeg snakker med her IKKE bor i nærheten, ikke har det samme forhold til ordet, er kanskje religiøse og blir fornærmet, etc, etc.

At han klarte å provosere deg er heller ingenting du behøver å beklage (ikke til meg iallefall). Han ser ut til å være veldig standhaftig og påståelig.... en sånn en har ikke noe problem med å gjøre meg provosert heller. Det er bare et tidsspørsmål :smile:

Til Vegard20 :

Jeg tror det er best å ikke fyre opp mer under dette, er du ikke enig ? :smile:

Lenke til kommentar

Jeg stenger bare tråder dersom samme tema er diskutert i løpet av den siste tiden. Det sier seg selv at diskusjoner om hardware som kom for et år siden har liten eller ingen relevans i dag. Men diskusjoner som går igjen og igjen, som "hvem er best av AMD og Intel", der det ikke kommer fram noe nytt eller det blir en replikkveksling ala "Amd er best" "intel er best" "AMD er best" osv. - DE stenger jeg.

Dersom en slik diskusjon baserer seg på f.eks. siste modell fra AMD, får tråden stå i fred.

Dette gjør jeg for å holde litt orden i forumet. Jeg ser helst at man bruker eksisterende tråder til å diskutere, dersom disse har relevans nok. For eksempel er det mer enn nok tråder om telenor's prispolitikk. Nye argumenter kan postes der.

Skjønner? :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-13 04:11, Tracker skrev:

Foresten Yummy sove du aldri ?

Du e jo værre enn mæ :smile:

Har jo sommerferie! Sitter her og koser meg med prince mild, pepsi max, forumet og film. Tar fram gitaren og spiller litt av og til, og nyter været ute. 19,6 grader i skrivende stund.

Det er netter som dette som gjør livet lett og leve! :smile:

Project SU

http://hinux.hin.no/~vidarf/

Skribent for overklokking.no

Moderator

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-13 04:17 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-13 04:21, yummy skrev:

Ta en titt her:

Dere får ikke se dette så lenge. Alt fjernes når admin har sett det. Utrolig, sier jeg bare. Jeje.

Hmm...vet ikke hva som er problemet til den fyren der :???:

Men du er jo moderator - burde ikke du kunne slette tråder og banne brukere? Eller er det bare noen "super-moderatorer" som kan slikt?

Lenke til kommentar

Ja kan du skjønne att Dreiphus flippa så ut :???:

Ja han er jo kameraten til rølle da...

Det er jo jeg og for så vidt, men jeg prøver da og være sakli , noe Dreiphus ikke klarer og være for tiden.

The days of the Hammer...

[ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-13 04:35 ]

Lenke til kommentar

unban rølle og dreiphus plz (får ikke sove hvis du ikke gjør det)

plz

hva hadde du gjort om kompisen din ble utestengt og du bare var en vanlig bruker?

mercy! mercy! mercy! mercy! mercy! mercy! mercy! mercy! mercy! mercy! mercy! mercy! mercy! mercy! mercy! mercy! mercy! mercy! mercy! mercy! mercy!

[ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-06-13 04:44 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-13 04:44, CS_eR GøY skrev:

unban rølle og dreiphus plz (får ikke sove hvis du ikke gjør det)

plz

hva hadde du gjort om kompisen din ble utestengt og du bare var en vanlig bruker?

rølle og dreipus er bannet fra forumet av en bestemt grunn. dreipus' grunn er åpenbar nok. Dersom folk ikke oppfører seg, får de selv ta konsekvensene. Om en kompis av meg ble bannet, fikk han ta konsekvensene selv. Jeg ville ikke gått av veien for å banne ham selv om nødvendig - selv om jeg helst hadde sett at andre gjorde det. (dette med å være kompis osv.)

Det fins ingen unnskyldning for det dreipus har gjort. Derfor blir han mest sannsynlig bannet for godt. Hvis han skjerper seg, får han kanskje komme tilbake under et annet nick.

Mer er ikke å si i denne saken. Case closed.

Lenke til kommentar

Wow, du er lite tøff ass. :grin:

Men fra spøk til alvor. I mine øyne er det meget bra at du rensker opp i dritten her på forumet. For egentlig er forumet meget bra, men blir «forurenset» av visse individer. Det er synd.

Skal ikke få ny signatur 'a Yummy?

"Yummy - hard mot de harde" :???:

Lenke til kommentar

Quote:

PlacidDragon skrev (2002-06-13 04:13):

...du forsvarte deg med at du er nordlending, og at det er normalt der du kommer fra. Jeg kunne jo sagt at "morra til X er ei #¤%"#¤%#"%" (sikker på at enhver klarer å fylle ut den setningen selv), og si at det er fullstendig normalt i de kretser jeg vanker, og slettes ikke ment som en fornærmelse mot noen. Det er riktignok ganske mange stygge ord som betegnes som "normale" her nå (og jeg bruker endel av de i daglig tale selv), men jeg bruker ingen av de på internett av den enkle grunn av at de fleste jeg snakker med her IKKE bor i nærheten, ikke har det samme forhold til ordet, er kanskje religiøse og blir fornærmet, etc, etc.

Du har uten tvil mage gode argumenter her, men i nord-norge er det dagligtale for så og si alle. Er litt vanskelig i begynnelsen å tilpasse seg til språket en bør (og skal) føre på nettet, men det går seg til :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-13 04:44, CS_eR GøY skrev:

Hadde jeg hatt kompiser som hadde blitt utestengt fra hw.no hadde jeg vært skjemd av de.. Nå skal jeg ikke skrive det jeg har lyst til:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...