Frayzer Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvilket verktøy er å anbefale når det gjelder å lage vifte hull i et kabinett av stål? Det er h****** viktig at det må kunne gå ann og gjøre uten at det blir for mykje merker i kabinettet. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Dremel, vinkelsliper, stikksag, båremaskin, laser... Kan egentlig bruke det meste som er beregnet på stål, og innen en viss logikk.. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 da jeg lagde hull i toppen på mitt chieftec brukte jeg drill med sånn hullbor eller hva det heter.. med diameter på 79mm. funka fett og blei ikke mye merka.. med liten list\grill er det ikke synlig! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Dremel, vinkelsliper, stikksag, båremaskin, laser... Kan egentlig bruke det meste som er beregnet på stål, og innen en viss logikk.. Dremel: annbefales, men prøv deg litt fram først hvis det er første gangen. Vinkelsliper: Biip! Feil svar. Det går IKKE. Stikksag. Det går, men annbefales ikke. Kan lett gå galt. Båremaskin: Med hullbor så er dette det beste. Bruk ett hull bor som er litt mindre enn vifta. Laser: Annefales hvis du har tilgang, noe jeg regner med du ikke har. Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 jeg brukte borr til å lage hull i toppen av kabbiset mitt.Jeg borret fra toppen og ned og da ble det mye tagger på undersiden. mulig jeg gjorde noe feil men Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Du gjorde det riktig. taggen fjerner du med et par drag med sandpapir. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 uansett hva slags verktøy som benyttes anbefales på det sterkeste å maskere godt. Da ungår man masse stygge merker. Lenke til kommentar
Frayzer Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Takk for alle innspill:=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå