Winydancer Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 så at de hadde brannslukknings-apparater til ca 150kr på plantasjen.. de er sikkert beregna på og slokke blomsterbeds-branner! :!: :!: :!: :!: Jea Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 men det blir brannslukningsaparat på deg da? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Kansje det ja.. Jeg og en kompiss skal på TG.. Viss d blir kjøper vi d vell 2-3 veke før TG har ganske lyst på.. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Kjøp deg heller et lite brannteppe ;P Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hehe, Genial plan:P Hehe, satse på i får ferdi "Leske tapper'n" før pcn tar fyr:P Da kan i slokke den med Redkick, eller nokka anna tøv i fylle nedpå:=) Leske tapper'n e ett prosjekt i driv å fixer nå, Skal montere 1 5liter dunk, eller 2x 4 liter dunker inni JerryKanne mod'en min. Putte inn ei pumpe å ha en slik holder på siden av kabinettet der jeg setter fra meg glasset. Trykker på knappen, og vips:D Drikke:D Nedkjølingen av dette er jeg ikke helt bestemt på enda, for prøver meg også på en snuskjøler, tengte å bruke kobber, peltier å vifter, men blir overkill... så fårsjå, skal prøve å ha det ferdi til TG05, så satse på att i ikkje får meir bot fra onkel blå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå