Winydancer Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Heisann, lurer på om noen har brannslukkings apperat på PCen? Vurderer å bolte fast et i sidedøren min.. noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Haha.. dagens Innholder den høyspent siden du trenger et brannslukkning apparat? Tipper kabinettet kommer til å hvelte visst du skal bolte fast et brannslukknings apparat på sidadøra Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Haha.. dagens Innholder den høyspent siden du trenger et brannslukkning apparat? Tipper kabinettet kommer til å hvelte visst du skal bolte fast et brannslukknings apparat på sidadøra Hehe, joa.. Det jeg var litt redd for var att døra tok etter og gjekk te helve**e.. men seriøst.. Ville vert digg Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 hvis du har mye penger så kjøp et sånn lite et som de har i bil, med flammer og sånn fåes i 4 farger tror jeg.. er ikke så store som et sånn vanlig rødt et heller.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 hvis du har mye penger så kjøp et sånn lite et som de har i bil, med flammer og sånn fåes i 4 farger tror jeg.. er ikke så store som et sånn vanlig rødt et heller.. Hehe, jauda.. Tenkte på sånne mini greier som kan kjøpes på ESSO butikker osv.. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ja ikke sant? sikkert kjekt på trange\varme LAN's!! :!: Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Skjønner ikke helt poenget, men skal du har det så bør du vurdere de som www.ljudia.no selger. Finnes i flere farger, men flammer på. Ganske tøffe. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Hehe.. Jau.. Helt ærlig så er det en komiss som skal ha det Vi vurderer det begge 2.. Lite fett å hatt d dah og sånn: Brannfarlig skilt på døra Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hehe.. Jau.. Helt ærlig så er det en komiss som skal ha det Vi vurderer det begge 2.. Lite fett å hatt d dah og sånn: Brannfarlig skilt på døra "Brannfarlig" :!: lag sånn boks med glass og "ved branntilfelle , knus glasset" og da! :!: hahaha.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Hehe.. Jau.. Helt ærlig så er det en komiss som skal ha det Vi vurderer det begge 2.. Lite fett å hatt d dah og sånn: Brannfarlig skilt på døra "Brannfarlig" :!: lag sånn boks med glass og "ved branntilfelle , knus glasset" og da! :!: hahaha.. Hehe Hadde tatt av.. Ville vert fett dah.. Brannfarlig skilt, trykk her ved brann boks og brannslukkings apperat.. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hvis du skal kjøre skikkelig stil burde du kjøpe slik man skal ha i båter med innenbords motor. Det er brannslukking som utløser seg selv hvis det blir for varmt, og det er ikke skum, det er co2 . Slipper å ødelegge hw'en(fant ikke den på ljudia, men tippet at det var skum..) Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Hvis du skal kjøre skikkelig stil burde du kjøpe slik man skal ha i båter med innenbords motor. Det er brannslukking som utløser seg selv hvis det blir for varmt, og det er ikke skum, det er co2 . Slipper å ødelegge hw'en(fant ikke den på ljudia, men tippet at det var skum..) Hehe.. jauda, d kosta? sånn varme sensor og slikt gnål oxo da? hehe.. ville vert vilt.. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ha ha ha :!: Tenk om noen bøffer det a? men på lan hadde det fått cred så det holder!! :!: Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Bygg inn sprinkelannlegg da så kan du bruke 100% rent vann, det har en permitivitet på 80 så det leder ikke strøm spesielt bra Lenke til kommentar
nxm Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Hehe, genialt forslag.. Kunne ønske jeg hadde det når pcen min begynte å lukte svidd.. Brannslukkingsapperat Endret 16. januar 2005 av nxm Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hvis du har mye penger så kjøp et sånn lite et som de har i bil, med flammer og sånn fåes i 4 farger tror jeg.. er ikke så store som et sånn vanlig rødt et heller.. Disse du tenker på? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hvis du har mye penger så kjøp et sånn lite et som de har i bil, med flammer og sånn fåes i 4 farger tror jeg.. er ikke så store som et sånn vanlig rødt et heller.. Disse du tenker på? :!: Ja noe sånt Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Vakkert folkens.. men ble litt over min lommebok for dagen.. men det ville jaggu vert vilt.. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 så at de hadde brannslukknings-apparater til ca 150kr på plantasjen.. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 så at de hadde brannslukknings-apparater til ca 150kr på plantasjen.. de er sikkert beregna på og slokke blomsterbeds-branner! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå