olejohan Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Eg har kjøpt meg eit 3com aksesspunkt. Men korleis sette opp PPPoE ? Eg kommer inn der eg skal skrive inn alt, men er usikker på alt untatt brukernavn og passord. Viss vi sier brukernavnet er "ole" og passordet er "telenor". Kan noken si ka som skal stå på resten? EDIT : Online adsl Primary DNS Address ? Secondary DNS Address ? Host Name ? PPPoE User Name ? PPPoE Password ? PPPoE Service Name ? MTU (576-1492) ? (står 1454) Takk. Endret 15. januar 2005 av olejohan Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Eg har kjøpt meg eit 3com aksesspunkt. Men korleis sette opp PPPoE ? Eg kommer inn der eg skal skrive inn alt, men er usikker på alt untatt brukernavn og passord. Du trenger ikke og fylle ut noe mer enn brukernavn og passord, MTU er grei slik den er. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Eg får ikkje tilgang til internett! Har lagt ved eit bilde som vise mitt opsett. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Du kan jo prøve å skrive inn DNS manuelt. 148.122.208.99 148.122.161.3 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Eg får ikkje tilgang til internett! Har lagt ved eit bilde som vise mitt opsett. Vel, hva sier loggen på ruteren da? Og du har vel et modem og ikke modem med router som Telenor sender ut nå for tiden? Har du det bør skru av routerdelen av modemet. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Takk for hjelpen, funket når eg la til DNS. No er bare det siste problemet mitt og få kontakt mellom aksesspunktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå