Nevnarion Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Yaaay, endelig i dag fikk jeg Lord of the Rings Trilogy Extended-boksen med alle tre filmene i (12 CD'er totalt). Sinnsykt glad nå. Vært en fantastisk uke. Ble 18 år torsdag, fikk endelig ADSL, og så denne pakken i dag. Helt utrolig. Gledesutbrudd? Jepp Lenke til kommentar
auditman Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Bestilte fra www.dvdhuset.no Det er utsolgt både der og på cdon.com. Har vært det siden før jul. Jeg bestilte den 26.desember. Men her om dagen, når det fortsatt sto at den ikke var på lager, så sendte jeg en mail til dem, og da fikk jeg svar med at de var blitt lovet å få inn et nytt opplag denne uken, og at det dessverre ikke var nok til alle som hadde bestilt, men at jeg ville få siden det var lenge siden jeg bestilte. cdon skulle visst få den inn igjen 26.januar tror jeg... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Hehe. Tøft Så forresten at de hadde den inne på bokkilden.no Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Jeg sovna i absolutt alle LOTR filmene jeg... *edit: skrive leif titta innom Endret 17. januar 2005 av Propaganda Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Wee! Jeg kjøpte settet, og brant det. Knakende gøy å se på! LOTR = Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå