Bllink Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Jeg har hatt maskina mi i 1 og 1/2 år no.. og for 2-3 uker siden fragmenterte jeg maskina mi på Kontorsenteret fordi den kommende fil "sys32.exe" ikke funket og fucka opp hele maskina mi.. Jeg fekk og beskjed at Hovedkortet og Strømforsyninga hadde røke.. Poenget var: Når jeg fikk maskina igjen så merket jeg noe veldig rart, grafikk kortet funket ikke... jeg leverte maskina ned igjen og dei sa at d funka sånn det skulle... for eks. når jeg spiller CS, så flimra det, grafikken var ELENDIG, når jeg såg ned i bakken var alt firkanta og fps'en varierte fra 30-60 fps.. (normalt er 100fps) Spr: kan kortslutninga av stømforsyninga og hovedkortet påført skader på grafikk kortet sia det er så ustabilt? Eller hva burde jeg gjøre for å fikse dette problemet? Takker for alle svar! Blink. EDIT: jeg har GeForce 4 ti4200 Endret 15. januar 2005 av Bllink Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg ville først og fremst forsøkt å oppdatert chipset drivere til det nye hovedkortet. Kan være at f.eks AGP driveren ikke er helt 100%. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 jaok.. jeg får prøve.. vet du hvor jeg får tak i drivere til hovedkortet? Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 hjemmesiden til produsenten av kortet! Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) jeg vet ikke hvilket hovedkort jeg har.. noen måte jeg kan sjekke ut dette på elr, uten å begynne å skru i maskina? (sry visst jeg virker litt newbie) men innhold i maskina har aldri vært min sterkeste side.. Endret 16. januar 2005 av Bllink Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Du ka bruke dette programmet, eller dette.. Dette er min favoritt! Endret 16. januar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå