Gå til innhold

Chillout/Lounge/Club. Noen som liker dette?

HåkonN

Anbefalte innlegg

Ble helt gira på denne type musikk etter å ha vært på noen stilige diskotek i det store utland.. :)

Noen som har noen gode plater å anbefale? Har fått tak i noe Chillout, men leter etter litt Club/Lounge musikk også...

Eventuelt noen gode nettsteder/nettradio?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke noe chill/lounge da, det er jo mye mer house :) Det er vel det du er etter ;) Så gå på platesjappa di og spør etter House, hør på Hed Kandi platene og finn artister du liker godt og dra til sjappa og finn plater av de ;)

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar
Det er jo ikke noe chill/lounge da, det er jo mye mer house :) Det er vel det du er etter ;) Så gå på platesjappa di og spør etter House, hør på Hed Kandi platene og finn artister du liker godt og dra til sjappa og finn plater av de ;)

Sa ikke at det var chill/lounge... sa jeg også ønsket mer chill/lounge. :) Takker for tipset.. :yes: men det er stort sett en grunn til at sangene samles på en plate. :dontgetit:

Egentlig er det vel da samlinger jeg er ute etter.

Mener bestemt å ha hørt house før, uten at det har vært likt. Ser de kaller dette disco-house på flere nettsteder *?*

Flere anbefalinger?

Lenke til kommentar

Huff kunne nevnt så mange, men vil fremheve Jask! En av mine favoritter, har ennå tilgode å høre noe dårlig fra ham.

Disco House og Deep House er din medisin :thumbup:

HER kan du forhåndslytte og kjøpe musikk i house sjangeren, meget god nedlastingstjeneste.

Ellers har du jo EPITONIC som kan gi en grei introduksjon til forskjellige artister. Søk etter f.eks. Blue Six eller Miguel Migs og trykk hemningsløst på de forskjellige linkene og samplene. Blue Six - Music and Wine var en av låtene som fikk meg inn i house himmelen, en klassiker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...