Gå til innhold

Undervannshus til Konica Minolta A2

Anbefalte innlegg

Har et Konica Minolta DiMage A2, forøvrig et supert kamera etter min mening. Men, nå nærmer sommeren seg sakte men sikkert og da er tiden snart der for å sjøsette båten og drive med aktiviteter i/nær det våte element igjen. Finnes det undervannshus som passer kameraet mitt? Fant ikke noe under produktguiden her eller ellers på nettet. Om ikke undervannshus så trenger jeg ihvertfall noe som kan verne mot den verste sjøspruten. Noe uoriginalt eller noe for andre kameraer som kan passe? Og så kan man jo si at dette skulle jeg tenkt på før jeg handlet kamera, men det stod ikke på prioriteringslista for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, stemmer det, fikk svar fra dem nå. Kosta 2895,- for den med plass for ekstern blitz. De har forresten til mange andre kameramodeller også hvis det er flere som leter etter sånt til kameraet sitt.

Noen som har erfaring med bruk av sånn pose? Selv tenkte jeg mest til bruk over vannoverflaten, men ser den skal holde tett ned til 30 meter. Men tåler kameraet det trykket som er på 30 meters dyp da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...