sk1rty Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hei, Jeg har problemer med at etter noen timer(som oftest) med tilkobling til router så funker det ikke å gå inn på internettsider og slikt, men mIRC og msn og andre ting funker... Hvis jeg disconnecter fra noe å skal connecte igjen, feks IRC, så kommer jeg ikke på. Jeg har funnet ut at dette fikser jeg rimelig lett ved å deaktivere og aktivere den Lokale tilkoblingen jeg bruker. Alle maskinene i dette nettverket har samme problemet. Jeg lurer derfor på om det er noe dere vet som forårsaker dette? Det er som oftest HTTP som faller ned først. Funker igjen etter deaktivering-aktivering. På forhånd takk! Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 har hatt lignende problemer selv og lurer litt jeg og... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Alle maskinene i dette nettverket har samme problemet. Jeg lurer derfor på om det er noe dere vet som forårsaker dette? Hvis det gjelder alle maskiner kan man jo misstenke routeren, har du nyeste firmware og hvilken type er det? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Har akkurat oppdatert router med nyeste firmware.. Men skal sjekke litt mer med dette. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå