Chris R. Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Da jeg prøvde å spille battlefield fikk jeg helt rar oppløsning og trapes-aktig utseende på skjermen. Jeg slo av og startet spillet på nytt, da fikk jeg helt svart skjerm, men lyd. Hva kan dette være? Endret 17. januar 2005 av Chris R. Lenke til kommentar
mylife Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Første jeg ville sjekket er vel skjermkort driverne dine... Lenke til kommentar
Chris R. Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Bruker de nyeste omega driverne... Lenke til kommentar
Chris R. Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Noen som vet noe?? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Tja. Last ned fullstendig patch og installer BF på nytt. Masse småpatcher kan gi krøll. Hvis du gjør vesentlige endringer på HW i maskinen, bør du installere BF på nytt, etter endringen. Lenke til kommentar
Chris R. Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 God ide, bør alle spill re-installeres etter en slik HW forandring? Har nemlig fått slik rar oppløsning på HOMM 3 også. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ja, innstaller på nytt. Dette er endamer viktig hvis du har byttet fra nvidia - ATI. Lenke til kommentar
Chris R. Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Problemet er løst, fikk svart skjerm pga. for lav Hz på skjermen. Trenger ikke installere alt på nytt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå