Chris R. Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Etter at jeg installerte mitt sapphire 9800pro kort, oppdaget jeg at oppdateringsfrekvensen på skjermen gikk litt ned. Det stod på 75 Hz, men nå flimret skjermen som om den stod på 60 Hz. Jeg prøvde å skru opp helt til 200 Hz uten forandring. Hva kan dette være? Lenke til kommentar
bentose Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Sjekk om du har noko som heiter DISPLAY instillinger. Dette er er maks instilling for skjermen. Står den på 60Hz så hjelper det ikkje å sette noko raskare på kort-instillinga. Lenke til kommentar
Chris R. Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Sjekk om du har noko som heiter DISPLAY instillinger.Dette er er maks instilling for skjermen. Står den på 60Hz så hjelper det ikkje å sette noko raskare på kort-instillinga. Det er display innstillinger jeg stiller på... Lenke til kommentar
bentose Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 På min bærbare med Mobility Radeon 9000 har eg to plassar eg kan stille frekvensen på. Displays, og Skjerm Begge må instillast korrekt. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har du lcd-skjerm så skal det stå på 60 Hz, men det ser ut som du har crt da... Dette kan være skjermkortet ditt eller kabelen som er av dårlig kvalitet... Lenke til kommentar
Chris R. Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Problemet er løst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå