FramE Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Lurer på om det finnes noen programvare som gjør det mulig å forhåndsvise innholdet i en .RAR fil før/mens du laster den ned... Hvis noen vet om ett sånn et program så vær så snill og fortell meg om det Mvh. FramE Lenke til kommentar
riktig Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Er vel litt vanskelig å se noe du ikke har lastet ned, eller hva? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Mener du bare en skriftlig informasjon om hva filene i den komprimerte filen heter? Lenke til kommentar
FramE Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Thompzen: Akkurat det jeg mente! Var vel litt uklar... Vet du om et sånnt program? mvh. FramE Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg tror ikke at det finnes noe program som kan lese av innholdet i en fil som ligger på en ekstern server, i og med at man ikke HAR den filen på maskina. Men det skal nok finnes programmer som sjekker innholdet på kabinettfiler som ligger lokalt på maskina, men det var vel ikke akkurat det du hadde tenkt deg. Lenke til kommentar
FramE Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Nei... Problemet er at jeg skal laste ned en .RAR fil fra en ftp server...Men det er 4 forskellige med omtrent samme navn... Og jeg har ikke tid til og laste ned alle 4...Menmen...får vel bare ta den sjansen Endret 15. januar 2005 av FramE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå