Prebo Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 [iC' date=15/01/2005 : 23:19] Hva med teknologien da? Grafikken? Blir det som på PS eller PS2 eller blir det noe nytt? EDIT: Og hva blir prisen på denne i Norge? (sikkert 50.000-100000000.000kr pr. stk. elns :S) grafikken blir bedre enn Ps, men litt dårligere enn Ps2... Den kommer til å koste 1990,- i Norge vil jeg tippe! Djevelen: Ja ikke sant Sir Nintendo Gameboy DS Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Dette minner meg om den gangen Lik-Sang hadde fått inn noen ekstra GB-advance SP ved første levering.. Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg vill nå tippe at de skulle tillbake til butikken å få ny på garantien. Siden de pakket den ned igjenn. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Kven bryr seg? Det er bare ein PSP. Hadde det vært ein DS derimot. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Er ikke japse er et rasistisk uttrykk på like linje med pakkis og nigger? Og maskinen koster jo knapt mer enn en lang kveld på byen, så det er vel ikke allverden for en japaner å knuse maskinen sin. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Haha, flott tiltak! Etter all hypen som har vært i media det siste om denne saken er dette også det eneste jeg har lyst til å gjøre med en PSP. Knuse den til fillebiter! Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Er jo mulig at den ble ødelagt i raseri da? Raseri.. Hømm... Se filmen du Åh...Hehe..Jeg så bare på bildene jeg! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Er ikke japse er et rasistisk uttrykk på like linje med pakkis og nigger? Er det? I så fall skal jeg forandre på det... Jeg tar ikke ''japse'' som noe rasistisk da... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Det er jo bare en PSP av millioner.. What's the big deal? Endret 16. januar 2005 av Sigga Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Er ikke japse er et rasistisk uttrykk på like linje med pakkis og nigger? Er det? I så fall skal jeg forandre på det... Jeg tar ikke ''japse'' som noe rasistisk da... Japse er ikke akkurat betegnet som "rasistisk", men det er et slags slengsord, som ble oppfunnet av amerikanske soldater under 2. Verdenskrig, og amerikanerne var ikke akkurat glad i Japanerne på det tidspunktet, så det må vel si noe? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 [iC' date=16/01/2005 : 15:55] Er ikke japse er et rasistisk uttrykk på like linje med pakkis og nigger? Er det? I så fall skal jeg forandre på det... Jeg tar ikke ''japse'' som noe rasistisk da... Japse er ikke akkurat betegnet som "rasistisk", men det er et slags slengsord, som ble oppfunnet av amerikanske soldater under 2. Verdenskrig, og amerikanerne var ikke akkurat glad i Japanerne på det tidspunktet, så det må vel si noe? Jaja.. har uansett fikset på det.. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Gjerne kall meg japse, jeg driter i det din nordmann <-- synes det ikke er noe forskjell. Og hvorfor er pakkis blitt ett skjellsord egentlig ? Du din pakistaner'forkorta'ned eller neger din negroid'forkorta'ned ? Jeg synes ingenting er skjellsord av disse, men det er meg Synes PSPen tålte en good del, gikk jo aldri direkte i sønder Skulle ønske de blåste litt hardt på en DS eller dro skjermen videre den veien den åpnes og VIPS Endret 16. januar 2005 av apoxdigital Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Jepp, han hoppa jo faktisk på den noen ganger uten at noen store skader kom på PSPen. Skulle ønske de blåste litt hardt på en DS eller dro skjermen videre den veien den åpnes og VIPS Endret 16. januar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå