Synthesia Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg er på utkikk etter et nytt lydkort, siden jeg fra før har intergrert. Jeg har sett på "creative sounblaster audigy 2" som har fått meget god kritikk, og vunnet "lydkort i mellomklassen" på testen deres her på hardware.no. Jeg har vel så godt som bestemt meg for å kjøpe dette kortet, og så på listen/prisguiden hvor jeg kunne få kjøpt det hen. Den eneste linken var til "datasupply". "Jaja, er det det eneste stedet hvor jeg kan få kjøpt det må jeg vel slå til der." tenkte jeg. Men... Neeeeeida. Der hadde de ikke lydkortet lengere. pussig? Så derfor må jeg spørre dere om hvor jeg kan få kjøpt dette kortet, dersom dere vet det? Jeg har allerede sett på komplett, psdata og mpx og noen butikker til, uten noen resultater.... Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvorfor ikke kjøpe Audigy 2 ZS, det er både billigere og bedre. Flere som har det på lager. Lenke til kommentar
Synthesia Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Er det mulig at det er bedre, og BILLIGERE da? Det sier imot logikken sier nå jeg... Men jeg skal tenke over ZS oxo ja... Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Er det mulig at det er bedre, og BILLIGERE da? Det sier imot logikken sier nå jeg... Det er jo kun en webshop som selger audigy 2, den er i tillegg helt ukjent for meg. Skal vedde på kortet er godt overpriset og Lenke til kommentar
Synthesia Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 vel.... vet du hva den nettshoppen heter da? Lurte jo egentlig på hvor jeg kunne få kjøpt det. På Datasupply har de ikke audigy 2 lengere. Skal selvfølgelig vurdere om jeg vil kjøpe det eller ikke etter jeg har sett prisen! Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Audigy2 kom året før Audigy2 ZS. Derfor er det ikke så mange som har den... Kortene er nesten identisk, eneste forskjellen er at A2 er 6.1 kanals, mens ZS er 7.1 Lenke til kommentar
hegemoni Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Heisann, Ser du er på jakt etter lydkort. Derfor får du min lille linksamling til nettbutikker som selger lydkort. SE NESTE POSTING. Endret 16. januar 2005 av hegemoni Lenke til kommentar
hegemoni Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Procom Sagevik musikkIbsen Studio Sound1/Marios Musikk AS ProLyd AS Riff Norsk Musikk Multima Lydmakeriet Komplett Kick Music Instrumentbutikken Flexi Data Gitarnett Articom Luthman Norway Her får du linker til en rad forretninger som selger lydkort. Ikke alle selger creative, men er du på utkikk etter bra lydkort, kan du finne mange gode tips her. De fleste plasserer lydkortene i kategorien DATA. Nesten alle her er nettbutikker!!! Lykke til Lenke til kommentar
Synthesia Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Takker og bukker! Har alltid trudd at Audigy 2 var bedre enn ZS ..... hvor har jeg det fra!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå