Freeky2k Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ble bra dette! Men hadde sikkert passet mye bedre under den tv'en viss den hadde hatt samme mål som en DVD spiller! Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Fantastisk. Puss litt til ned jenvt med 600 pussepapir. Så tar du noen strøk til med sølv spray lakk og til slutt klar lakk. Alt jeg kan si =) Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Niice kabinett! Har du noen sponsorer til prosjektet ? Vendur.no sponser deg garantert! El NetZor Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kommer denne noen vei eller? Så veldig bra ut Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Pent lite prosjekt det her! Props for dette, er veldig bra first timer! men jeg så på bildene å da så jeg du hadde sjært ut hull til psu, men så ikke hvor du hadde hull til strøminntaket? kan selvfølgeli være "usynelig" på bildet men ville bare gjøre dg ops på d! lett å glemme vet du Keep up the good work;) Som du kanskje også legger merke til så er det ingen hull for hovedkortet. Dette er fordi alle kabler skal inn igjennom det lille hullet på siden bak. Der også PSU kabelen. Har egentlig ikke tenkt noe mer på dette prosjektet. Jeg flyttet rett etter at jeg begynte med det, og det har stått urørt siden også. Kjøpte i stedet ett HTPC kabinett fra Silverstone til en billige penge, og fikk det inn i HIFI racket. Kabinettet ble utrolig mye større enn forventet, men jeg ville ha trodd at det kunne blitt litt stillere enn det HTPC kabinettet jeg har når, selv om det knapt er hørbart. Nå står det å støver ned i hobby boden til min far, ventene på at jeg får lyst til å prøve å få det ferdig. Må da pusse ned det siste laget med sparkel. Og får da prøve med grunning som ble fåreslått her, det blir sikkert mer vellykket enn mitt første forsøk. Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Veldig fint, husk "pustehull"! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Eneste negative med de føttene vil kabinettet ikke bli ganske sjajkii stevens? Bra jobba Lenke til kommentar
PetterHomleid Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 fet! håper du legger ut flere bilder med hardware inni =) stå på! Lenke til kommentar
everex Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) SKal du ikke fortsette prosjektet? Var da så artig å følge med for å se hvordan det gikk Men ser jo ut som om du ikke gidder mer Endret 10. desember 2005 av everex Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jaåpp, veldig fint, bare synd han ikke kom lenger.. Trådstarter: Hva skjedde? Ble det ikke at du fortsatte?=( Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jaåpp, veldig fint, bare synd han ikke kom lenger.. Trådstarter: Hva skjedde? Ble det ikke at du fortsatte?=( 5555261[/snapback] Det lurer jeg også på. Jeg ble nysgjerrig på hvordan sluttresultatet ble. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå