Gjest Slettet+1234 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg har 1 stort problem! Jeg får ikke startet datamaskinen! Det startet med at jeg skulle snu kjøleblokken på CPU. Det hele gjekk greitt. Jeg startet datamaskinen, så gjekk det 5 sekund, så slo den seg ta. Jeg har vert borti kortslutninger før, og tenkte det bare var mitt til tider irriterende kaldkatodelys som slukket datamaskinen. Men det var det ikke. Jeg prøvde å koble fra alle unødvendige komponenter, samt å ta ut batteriet på hovedkortet, men ingenting gav resultater. Datamaskinen vil ikke starte i det hele tatt! Noen som har tips/kommentarer??? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvorfor skulle du snu kjøleblokken??? det er nok det som er problemet. Lenke til kommentar
wormy Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 mitt tipser å teste hver del hver for seg, så finner du raskt ut hva som ikke fungerer.. hvis du har muligheten til det da.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Rapportert for omgåelse av 3-ords reglen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvorfor skulle du snu kjøleblokken???det er nok det som er problemet. Problemet er neppe at jeg snudde kjøleblokken. Det har ikke noe å si på strømføringen i PC`en. Jeg har prøvt delene hver for seg, men datamaskinen starter uansett ikke. Kan det være størmforsyningen som har røket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Rapportert for omgåelse av 3-ords reglen lol! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Rapportert for omgåelse av 3-ords reglen lol! Ja, du kan le du.. Du hadde nok hatt større nytte av å endre emnetittelen til noe beskrivende. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg