K.. Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hei. Driver å lager ett glose-øve-program med excel og har bruk for litt hjelp. Jeg bruker hvis-funksjonen til å hente det rette ordet fra en skjult kolonne. Det jeg nå vil gjøre, er å lage en knapp som skjuler\viser kolona når jeg trykker på den. Er dette mulig å få til? Takker for svar! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ingen som har peiling? Nei, beklager. Du kan evt. poste i Generell/annen programmering, folka der har nok mer peiling på slikt. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Får prøve det da. En moderator kan gjerne stenge denne om det blir sett på som dobbelpost. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Får prøve det da. En moderator kan gjerne stenge denne om det blir sett på som dobbelpost. Trykk på den fine -knappen ved siden av posten din, slik at moderator får vite om det. Endret 17. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Stenges etter ønske fra trådstarter på grunn av mulig dobbelposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg