Vallhall Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hei dere Kan noen forklare meg og gi meg råd angående å formatere windows XP igen? Noen som kan gi meg råd om hva slags rekkefølge disse oppdateringene skal innstaleleres samt hvilke antyspy/virus programmer man bør innstalere? Har nettopp prøvd annen nettleser med samme nedslående resultat Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 oppdateringene bør helst innstalleres så fort som mulig. Slipstreaming av service packs Sp+ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Du kan installere AVG AntiVirus Free Edition, og Spybot Search & Destroy. Kanskje også Ad-Aware. Har nettopp prøvd annen nettleser med samme nedslående resultat Hvilket resultat? Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Du kan installere AVG AntiVirus Free Edition, og Spybot Search & Destroy. Kanskje også Ad-Aware. Har nettopp prøvd annen nettleser med samme nedslående resultat Hvilket resultat? Kan jo være andre ting enn nettlesern men med det mener jeg at når jeg formaterte disken så og instalerte sevice pack 2 og alt av oppdateringer så gikk alt lynraskt som hadde med nettet å gjøre, sidene poppet opp med en gang jeg klikke på de..........de første 2 timene for så å bil noe så jæææææækligt tregt nå, målte linja på "itavisen" og med tanke på at jeg skal ha 4 eller 5 MB inn så er det nedslående å måle den til kun 1.2 Du kan installere AVG AntiVirus Free Edition, og Spybot Search & Destroy. Kanskje også Ad-Aware. Har nettopp prøvd annen nettleser med samme nedslående resultat Hvilket resultat? Kan jo være andre ting enn nettlesern men med det mener jeg at når jeg formaterte disken så og instalerte sevice pack 2 og alt av oppdateringer så gikk alt lynraskt som hadde med nettet å gjøre, sidene poppet opp med en gang jeg klikke på de..........de første 2 timene for så å bil noe så jæææææækligt tregt nå, målte linja på "itavisen" og med tanke på at jeg skal ha 4 eller 5 MB inn så er det nedslående å måle den til kun 1.2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå