Aes456 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Skal sende en prosessor og har ikke original enballasje. Hva skal jeg pakke/legge den inn i når jeg sender den, uten at den blir skadet. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 En antistatisk pose med no bobleplast rundt og trykt i en eske.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 hadde vært fint å hatt en sånn liten plastboks av et eller annet slag så du var helt sikker... uansett er det forrige forslaget trolig det beste.... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 først en antistatisk pose, så avispapir,bomull, bobleplast så legges alt i en liten pappeske elelr noe Da er den hvertfall sikker Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Faren er jo at pinsene skal grave seg igjennom den antistatiske posen og få en eller annen slags skade. dette må forhindres, kanskje ved å bruke en liten skumgummibit inne i den antistatiske posen, tror ikke det gir noen spesiell reaksjon.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Legg den inni et gammelt kassett-etui, med noe krøllet papir på sidene, og så oppi en eske elns med bobleplast Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Hvor får jeg tak i antistatiske poser da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå