Stor Oddnoga Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 N-Gage QD'en min er faktisk den av telefonene mine jeg er mest fornøyd med (se profil for liste). Sammenlignet med skjermen på SX1'en min, så er skjermen på N-Gage'en langt mer lyssterk og ser faktisk betraktelig klarere ut. Klart den har færre farger, men dette merkes faktisk ikke så godt som mange her skal ha det til. Tastaturet er bare nydelig og byggekvaliteten på telefonen er veldig god (særlig til Nokia å være). Dessuten plager det meg ikke å kunne spille Colin McRae 2005 på bussen (det spillet er faktisk sykt bra på N-Gage). Telefonen oppleves som langt raskere enn min SX1 med FW15, og kombinert med mange bra spill, gode knapper og lyssterk skjerm så bruker jeg heller denne enn min SX1 som bare ligger og støver ned. En ting til. Til dere som sier at det bare er å installere N-Gage-spill på en hvilken som helst S60-telefon er litt på bærtur. Mange av spillene fungerer ikke skikkelig på andre S60-telefoner fordi de er laget med tanke på N-Gage's skjerm. Derfor blir ofte fargene ødelagte, og i mange tilfeller funker ikke spillet i det hele tatt. Eksempler på dette er Asphalt, Colin McRae 2005 og Pathway to Glory, som er noen av de beste spillene til N-Gage. Dessuten er spillbarheten mye bedre på en N-Gage pga. knappeoppsettet og at spillene er optimalisert til maskinvaren. Ytelsen på de N-Gage-spillene som funker på min SX1 er mye bedre på QD'en min. Alt i alt synes jeg N-Gage QD er en genial telefon, selv om noen mener den er for fjortiser. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Positiv: - ganske billig for tiden(med tanke på hva slags telefon det er) - blåtann - mye mer praktisk spillplassering enn forgjengeren - passe stor - gode taster - flotte spill - høyoppløst skjerm, burde hatt mer farger, men - minnekortplass Negativ: - ikke infrarød som forgjengeren hadde - ikke kamera - ikke mp3 som forgjengeren hadde - kun 4096 farger(litt lite i grunn) - liker ikke helt designet Endret 19. januar 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Vegard_ skrev: ikke infrarø som forgjengeren hadde Forgjengeren har heller ikke infrarød. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Syns egentlig N-Gage telefonen er stygge. Men, ville heller hatt N-Gage QD en vanlig N-Gage da. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Redline_ skrev: Vegard_ skrev: ikke infrarø som forgjengeren hadde Forgjengeren har heller ikke infrarød. Ikke? Burde kanskje venne meg til å sjekke info grundigere på forhånd, men dette var jeg ganske sikker på... Nokia tror kanskje at blåtann er en superversjon av infrarød, men glemmer nok at blåtann ikke kommuniserer med infrarød, siden de legger på kun en av delene på N-Gage. På telefoner som f.eks. 6230 har de jo putta på båda två. Litt dumt i grunn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå