siixx0 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hva synes du om Nokia N-Gage QD, ikke bare utsene men alt negative og positive EKS: ' Positiv: Den er lett i vekt, fin design Negativ: Den ble fort ødelagt Sett det opp slik jeg har satt det opp Lenke til kommentar
siixx0 Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Negativ: Fort skraper i skjerm dekselet, av og til fryser den, Positive: Alle egenskapene, at du kan bruke minne kort, Lang strøm holdbarhet, lett og bruke Lenke til kommentar
Algron Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Min mening: Positivt: Symbian Bluetooth Fin grafikk Minnekort Negativt: Ganske stor Etter min mening for dårlig skjerm Ikke MP3 Ikke radio Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Min mening: Positivt: Symbian Bluetooth Fin grafikk Minnekort Negativt: Ganske stor Etter min mening for dårlig skjerm Ikke MP3 Ikke radio 176x208piksler, 4096 farger. Er dette dårlig? Endret 15. januar 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 176x208piksler, 4096 farger. Er dette dårlig? For de som er vant med S700i osv, ja faktisk. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 176x208piksler, 4096 farger. Er dette dårlig? Ja, det er faktisk dårlig.... burde egentlig ha minst 65k eller 262k med farger etter min mening Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 176x208piksler, 4096 farger. Er dette dårlig? Ja, det er faktisk dårlig.... burde egentlig ha minst 65k eller 262k med farger etter min mening Å si at N-Gage QD har dårlig skjerm når den koster 1600 er bare kjempedumt. Positivt: Meget mye teknologi Meget lav pris i forhold til teknologi Billigste symbianmobiltelefonen Masse spill- og programvare tilgjengelig De som vil kan kjøpe ekstra gode spill Veldig god skjerm i forhold til pris Mulighet for MP3 Den ser tøff ut (min mening) Minnekort (hvor mange andre mobiler i den prisklassen har minnekort?) Hot Swap God batteritid i forhold til den gamle N-Gagen. Veldig god responstid på den Følger med handsfree (er ikke mange modeller i den prisklassen det medfølger) God høyttaler Bluetooth Ingen mobil har høyere underholdningsfaktor. Negativt: Man kan kun skrive SMS med èn hånd (høyre). Stor, men det må den kanskje også være Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Positivt: Symbian Varmveksling av minnekort Bluetooth Spillkonsoll sammen med mobil Negativt: Ikke så godt egnet til spill sånn som Game Boy Advanced og andre bærbare spillkonsoller Dårlig lydkvalitet (16 000Hz i mono) Ikke infrarød Ikke noe mulighet til dataoverføring via kabel (sånn som med originale N-Gage) Hvorfor droppet Nokia både MP3 og FM-radio på QD? Både negativt og positivt: Ikke noe "sidetalking" (noen vil synes "sidetalking" er morsomt, andre vil synes det er dumt) Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Positivt: Kule spill, god skjerm, deilig tastatur, symbian, minnkort, billig, solid, pen og bluetooth negativt: ikke kamera (ikke noe minus for meg, men det hadde jo vært gøy da!) ikke mp3 eller radio det er en av de beste mobilene jeg har hatt! Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 176x208piksler, 4096 farger. Er dette dårlig? Ja, det er faktisk dårlig.... burde egentlig ha minst 65k eller 262k med farger etter min mening Grunnnen til at Nokia velger en 4096 fargers skjerm, er at ytelsen økes. Dvs at spillene går glattere. Hvis skjermen skulle vært en 65k / 265k ville prosessor/skjermkort hatt mye mer å jobbe med, og som gjør at mobilen blir treigere. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg ville heller valgt N-gage istedet for N-gage QD. N-gage har tross alt mp3 og radio i tillegg Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Grunnnen til at Nokia velger en 4096 fargers skjerm, er at ytelsen økes. Dvs at spillene går glattere. Hvis skjermen skulle vært en 65k / 265k ville prosessor/skjermkort hatt mye mer å jobbe med, og som gjør at mobilen blir treigere. Derfor, så synes jeg at ytelsen til N-Gage (QD) er ganske dårlig i forhold til Symbian Series 60-telefoner med 16-bit (65 536) farger. N-Gage (QD) får jo dårligere resultater i benchmark-programmer (sånn som SPMark04) enn SX1 (SX1 har jo 65 536 fargers skjerm)... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 176x208piksler, 4096 farger. Er dette dårlig? Etter min mening, ja Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 176x208piksler, 4096 farger. Er dette dårlig? Etter min mening, ja Har du eksempel på en mobil i samme prisklasse som har bedre skjerm, eller tar ikke du pris med i betraktningen når du vurderer mobiler? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 176x208piksler, 4096 farger. Er dette dårlig? Etter min mening, ja Har ikke sett så veldig mye på skjermen til N-Gage QD, men originale N-Gage har ekstremt dårlig skjerm (hvitfarger er jo mer gulaktig enn hvitaktig). Dette gjelder vel ikke helt N-Gage QD (ettersom at den har bedre skjerm, etter hva jeg har hørt). Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Positivt: Meget mye teknologi Meget lav pris i forhold til teknologi Billigste symbianmobiltelefonen Masse spill- og programvare tilgjengelig De som vil kan kjøpe ekstra gode spill Veldig god skjerm i forhold til pris Mulighet for MP3 Den ser tøff ut (min mening) Minnekort (hvor mange andre mobiler i den prisklassen har minnekort?) Hot Swap God batteritid i forhold til den gamle N-Gagen. Veldig god responstid på den Følger med handsfree (er ikke mange modeller i den prisklassen det medfølger) God høyttaler Bluetooth Ingen mobil har høyere underholdningsfaktor. Negativt: Man kan kun skrive SMS med èn hånd (høyre). Stor, men det må den kanskje også være Enig med Ingar, men må legge til at jeg savner litt IR på N-Gage QD :S Hvorfor droppet Nokia både MP3 og FM-radio på QD? Hovedgrunn: Pris, pris, pris, pris, pris fallerlarrela pris. Endret 17. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Algron Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 176x208piksler, 4096 farger. Er dette dårlig? Etter min mening, ja Har du eksempel på en mobil i samme prisklasse som har bedre skjerm, eller tar ikke du pris med i betraktningen når du vurderer mobiler? Har du noe imot at jeg synes at den skjermen er for dårlig? Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 176x208piksler, 4096 farger. Er dette dårlig? Etter min mening, ja Har du eksempel på en mobil i samme prisklasse som har bedre skjerm, eller tar ikke du pris med i betraktningen når du vurderer mobiler? Har du noe imot at jeg synes at den skjermen er for dårlig? Så klart har jeg ikke det, men du sørget nå for å unngå mine spørsmål. Du kan synes hva du vil om en skjerm, men synes du ikke det er riktig å ta prisen i betraktning? Det blir for dumt å kritisere at en 28" TV til 3000 kr ikke er av flatskjerm plasma-TV typen. Dette var bare et eksempel. Jeg gjentar: Finnes det noen bedre skjerm på markedet, til samme pris? Om ikke prisen skal tas i betraktning har så klart denne mobilen utrolig mange negative sider. Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det positive med nokia n-gage er at det er mange bra farger, kjempe bra spill, og god bluetoth. veldig lang batteri varighet og det er ganske greie høytalere Det negative med n-gage er at det blir lett skraper i skjermen, litt treig av og til (vertfall når du slår den på) og hvis du kommer borti ok knappen (den med en liten v i) så starter spillet med en gang, da må du vente lenge til du kan slå av spillet og gjøre det du egentlig skulle gjøre Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Negative: Skjermen suger max (ja jeg esser i om den er billig, 4096 er og blir forlite) Ser ut som ett kakestykke Ingen IR, Radio, Mp3 Stor 14tiss faktor Positive: Billig Symbian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå